

Przekładki z diesla na benzyniaka tez nie polecam



Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
4T chyba seryjnie nie występowały z nieturboTo_mas pisze:Cinek, zalezy jaką ma skryznieja np miałem 4T i mam ją do teraz
Przekładki z diesla na benzyniaka tez nie polecamchyba ze masz kompletnego dawce
bo inaczej to Cie koszty zjedzą i taniej bedzie sprzedać tego a kupić jakiegoś innego
Oj da się, da. Zwiększona dawka paliwa, mod LDA, turbosprężarka garret T3 1,1bara, wydech od skody octavia 1.9TDI i mówię ci, że na bank 90 KM jest, przynajmniej 90KMCinek pisze:że tak sie zapytam, na hamowni byłeś ?? bo taki wynik nie da sie osiągnąć przy pomocy podkręcenia. i ie jest to szybka operacjacały osprzęt z jr albo sb musi być.
mi tez sie tak wydaje bo na oznaczeniu w bagazniku to mam inną 2g czy coś takiego nie wiem nie pamiętamCinek pisze:4T chyba seryjnie nie występowały z nieturboale pewny nie jestem
moze nie ze nie wierzymy ale sceptycznie do takiego czegoś podchodzimyzaprzal pisze:dlaczego nie wierzycie koledze? dlaczego ma nie miec tych plus minus 90 kucy?
Nie wydaje mi sie zeby to było tak łatwo jak piszesz, bo trzeba jednak dużo części wymienic aby dokonac tych modyfikacji, więc raczej nie ma sensu. Czyli chcesz szybko duzo mocy i nie zalezy Ci na ekonmi, to sprzedaj gofra dolozysz 1 000 i bedziesz mial KR'a a jak chcesz tanio a aszybko to niestety albo swap, albo kupic JR lub SB, RALukas-182 pisze:Oj da się, da. Zwiększona dawka paliwa, mod LDA, turbosprężarka garret T3 1,1bara, wydech od skody octavia 1.9TDI i mówię ci, że na bank 90 KM jest, przynajmniej 90KM
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości