Brak mocy w AFN

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Anusiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:03
Lokalizacja: jarosław

Brak mocy w AFN

Post autor: Anusiak » śr wrz 05, 2007 18:47

Witam, koledzy, mam problem jak wyżej napisałem mój AFN traci moc. jak jade grzecznie to wszystko jest oki, można tydzień jeździć i nic sie nie dzieje jest silny, ładnie przyśpiesza ale wystarczy że raz mocniej dodać gazu a silnik sie zachowuje jakby doładowanie stracił, poleci max110km/h i na gaz prawie wogóle niereaguje... jak go zgasze i odpale od nowa to wszystko znów jest oki, czy ktoś wie co to może być????



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr wrz 05, 2007 18:50

Anusiak pisze:czy ktoś wie co to może być????
Pewnie tak,NOTLAUF :bigok:
Poszukaj troche,jest tego od groma.



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » śr wrz 05, 2007 19:31

najprawdopodobniej zapieczone kierownice w turbinie lub sterowanie
podcisnieniowe gruszka , zaworek n 75, lub zapchane niedrozne przewody

ale najpierw najlepiej zobaczyc jakie błedy wypluje vag
Ostatnio zmieniony śr wrz 05, 2007 19:38 przez DANIEL LHR, łącznie zmieniany 1 raz.



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » śr wrz 05, 2007 21:32

DANIEL LHR pisze:ale najpierw najlepiej zobaczyc jakie błedy wypluje vag
A wypluje napewno 00575.
Sprawdź czy lekko porusza się sztanga na turbo, wszystkie przewody podcisnienia (szczególnie taki krótki od trójnika do obudowy filtra powietrza bo czasami załamuje sie i jest niedrozny co powoduje że zawór N75 zacina się).
Sprawdź tez zaworek N75. mozna to zrobic w bardzo prosty sposób:
1- wyjmujemy zawór z auta
2- zakładamy kawałek rurki na dolny króciec zaworka
3- próbujemy zassać powietrze. Nie powinno nam się to udać w przeciwnym wypadku zawór
jest nieszczelny
4- podłączamy 12V do zaworka (powinniśmy usłyszeć tyknięcie) i teraz powinno dać zassać się powietrze. Po odłączeniu napięcia sytuacja powinna być jak w p 3



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » śr wrz 05, 2007 21:35

link poniżej
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

najpierw popatrz na przewody (załamania, zapchania) i dalej według wskazówek kolegów
Ostatnio zmieniony śr wrz 05, 2007 21:37 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Anusiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:03
Lokalizacja: jarosław

Post autor: Anusiak » sob wrz 08, 2007 20:38

koledzy próbowalem wyczyścic ten zaworek n75, nawet podmienialem do z tym bliźnieczym zaworkiem n18 i zadnego efektu, na przewodqch tez niewidze niczego niepokojącego a dalej NOLAUFT niezostaje mi nic innego jak vag..... tylko gdzie...... zna ktos kogos komopetetnego na podkarpaciu????



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » sob wrz 08, 2007 23:14

Mogę pomóc ale jestem z Tarnobrzega. :bigok:
W środę będę w Jarosławiu.
W Rzeszowie wyjeżdżając w stronę Warszawy jest AUTOMACHER. Też dadzą radę.
Jeśli podmiana nie przyniosła skutku to zapieczone kierownice. Albo rozebrać turbo i wyczyścić (firmy biorą około 500zł i nazywają to regeneracją), albo tak jak ja lać na cięgło przy turbinie WD40 rozruszać i jeździć (u mnie ten zabieg był rok temu i dalej odpukać mam spokój).


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Anusiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:03
Lokalizacja: jarosław

Post autor: Anusiak » ndz wrz 09, 2007 00:06

kurcze Grześko niewiem czy to są zapieczone kierownice bo tzw sztanga porusze sie bez zarzutu, bardzo płynnie wiec niewiem..... kiedyś miałem probiem w iveco z przeładowaniem bo mi sie gruszka zacieła tam WD 40 pomogło a teraz mam problem....:/



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » ndz wrz 09, 2007 12:32

Może wężyki podciśnieniowe są gdzieś uszkodzone



atomic
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt maja 31, 2005 09:10
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: atomic » pn wrz 10, 2007 11:51

Ja chcialem sie w zwiazku z tematem dopytac jedna rzecz, bo niedawno zmienilem mojego starego passata 1.6TD na na passata B5 AFN i zrobilem sie zielony z tego silnika. A dopytac sie chcialem o jaka sztange przy turbo chodzi jak ja zlokalizowac?



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn wrz 10, 2007 12:15

atomic pisze:dopytac sie chcialem o jaka sztange przy turbo chodzi jak ja zlokalizowac?
Luknij tutaj: http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html

masz tam ładnie pokazane twoje turbo i na pierwszej potce elegancko widać sztangę


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Anusiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:03
Lokalizacja: jarosław

Post autor: Anusiak » śr wrz 12, 2007 22:05

Panowie nastepna część historii związanej z moim NOLAUFTEM..... pokreciłem sie troche po warsztatach i tak: pierwszy mechanik, tak mi wyczyścił zaworek n75 że NOLAUFT zniknoł bo znikneło całkiem doładowanie.....drugi mechanik podpioł auto pod kompa i uznał że elektronioka jest oki iże brak doładowania to wina peknietego weża gdzieś przed turbiną i kazał auto zostawić do ostygniecie ale niezaryzykowałem.... pojechałem na glob servis do krosna i tam zrobili mi goscie vag-a dynamicznie i okazało sie że zawonek n75 do wymiany, po wymianie doładowanie wróciło ale znów NOLAUFT... powiedzieli mi że to wina turbiny i trzeba ją oddać do magika.... ale to koszt 600zł netto!!!! powiedzcie mi czy to ma sens????? bo turbina bije przy 1200obr/min 2bary!!!!! oleju niebierze i czy trzeba ja regenerować, czy wystrarczy wyczyścić???????



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr wrz 12, 2007 22:30

czyszczenie to tak zwana regeneracja

jesli sobie ja wytargasz z auta to na forum jest sposób wyczyszczenia :) mozna to zrobic samemu jesli nie to trzeba zaplacic

a winne sa kierownice spalin


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Anusiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:03
Lokalizacja: jarosław

Post autor: Anusiak » śr wrz 12, 2007 22:41

może znacie jakiegoś magika od turbin z podkarpacia???????, żeby mi ja niegrogo wyczyścił bo mój passacik ma 170tys przebiegu i turbina jest jak dzwon a niechce płacic 1200zł za turbine z 400tyś przebiegu po regeneracji. jak możecie to pomóżcie, byłbym wdzieczny



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 64 gości