Skrzynia ASD do AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Skrzynia ASD do AAZ
Mam pytanie czy nie będę miał problemów ze zmianą skrzyni z oryginalnej AAZ(nie wiem jakie jest oznaczenie jej) na skrzynie od TDI ASD. Chodzi mi gównie o wałek. no i w tej drugiej skrzyni jest licznik elektroniczny i czy będzie się dało zrobić żeby był z linki bo taki mam właśnie w passacie u siebie.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
jesli AAZ to golf to:
sprawdz czy w AAZ masz teraz zmiane biegow na wodziki i sprzeglo na linke.. jesli tak to masz skrzynei 020 a w tdi 02A
W 02A inne jest sprzeglo, zamach, zmiana biegow na linki, wysprzeglanie hydrauliczne (ale to akurat mozna przerobic na linke - tyle, ze nie Twoja stara, ale passat b3)
jesli AAZ to passat to zmiana bez problemu bo juz masz 02A
sprawdz czy w AAZ masz teraz zmiane biegow na wodziki i sprzeglo na linke.. jesli tak to masz skrzynei 020 a w tdi 02A
W 02A inne jest sprzeglo, zamach, zmiana biegow na linki, wysprzeglanie hydrauliczne (ale to akurat mozna przerobic na linke - tyle, ze nie Twoja stara, ale passat b3)
jesli AAZ to passat to zmiana bez problemu bo juz masz 02A
Ostatnio zmieniony sob wrz 08, 2007 19:57 przez zaprzal, łącznie zmieniany 3 razy.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
lukaszz1789,
po zmianie odczujesz znacznie słabsze wkręcanie się na obroty na pierwszym i drugim biegu.
powodem jest znacząco większa masa koła zamachowego.
ja już jeżdżę TDI i powiem że jest to całkowite przeciwieństwo AAZ'a którego miałem poprzednio.
AAZ jak powąchał 3000rpm to szedł jak głupi.
nie zależnie od biegu.
Na filmiku to widać choć wtedy jeździł tylko na 1,45bara.
a później już ciśnienie zostało podniesione do 1,8bara i dawkę z dymkiem nawet pod pełnym obciążeniem
po zmianie odczujesz znacznie słabsze wkręcanie się na obroty na pierwszym i drugim biegu.
powodem jest znacząco większa masa koła zamachowego.
ja już jeżdżę TDI i powiem że jest to całkowite przeciwieństwo AAZ'a którego miałem poprzednio.
AAZ jak powąchał 3000rpm to szedł jak głupi.
nie zależnie od biegu.
Na filmiku to widać choć wtedy jeździł tylko na 1,45bara.
a później już ciśnienie zostało podniesione do 1,8bara i dawkę z dymkiem nawet pod pełnym obciążeniem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości