Czuc bogata mieszanke!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wolff
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn sty 29, 2007 16:38
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Czuc bogata mieszanke!

Post autor: wolff » pt wrz 07, 2007 19:03

Witam wszystkich.
Wymienilem przeplywke, zrobilem adaptacje przepustnicy w silniku 2.0 benzynka vagiem na 060 i wydaje mi sie jak odpale ,ze jest zbyt bogata mieszanka.Silnik przez chwile trzyma 900 obrotow po czym schodzi na 800.Silnik chodzi bez zastrzezen.Nawet po rozgrzaniu gdy depne na postoju na asfalcie zostaje mokra plama .Czy tak powinno byc ?Bledow ma vagu nie pokazuje.


wolff

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » pt wrz 07, 2007 22:21

A może poprosty jeździsz na krótkich odcinkach i w tłumiku zbiera się para, która skrapla się i zostawia taką własnie plamę... Dłuższe trasy powodują wzrost temperatury układu wylotowego a tym samym całkowite odparowanie wody..


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

wolff
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn sty 29, 2007 16:38
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Post autor: wolff » sob wrz 08, 2007 06:11

regitmc pisze:A może poprosty jeździsz na krótkich odcinkach i w tłumiku zbiera się para, która skrapla się i zostawia taką własnie plamę... Dłuższe trasy powodują wzrost temperatury układu wylotowego a tym samym całkowite odparowanie wody..
To by sie zgadzalo,jezdze na bardzo krotkich odcinkach,samochod jest czesto niedogrzany.


wolff

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » sob wrz 08, 2007 06:41

No to chyba masz przyczynę swoich plam na jezdni.... Woda wydobywająca się z tłumika może mieć zapach paliwa, wkońcu miesza się ze spalinami i z nieprzepalonym paliwem... Jeśli silnik chodzi jak należy i niemasz co do jego pracy lub spalania zastrzeżeń to ja obstawiam tą opcje którą opisałem...


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 169 gości