Wrzucam na luz i nagle podbijaja obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Wrzucam na luz i nagle podbijaja obroty

Post autor: haps » czw wrz 06, 2007 23:28

Witam, mam dziwny problem...nie wiem czy to wina krokowca czy czegos innego, ale czasem zdarza sie, ze jak wrzucam luz no nagle obroty ida w gore, tak jakbym dodal gazu..jest to skok o jakies 800-1000obr. po chwili spadaja i jest ok.. co to moze byc?



Tomsi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr lut 16, 2005 22:29
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tomsi » pt wrz 07, 2007 01:15

np. moze lapac lewe powietrze....czesto na uszczelce (podstawce) pod wtryskiem...


Mk3 by Tomsi - wszystkie zmiany aktualizowane rowniez na str nr 1
MK6 GTI by Tomsi

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » pt wrz 07, 2007 14:31

Tomsi, chodzi o taka listwe nad kolektorem ssacym, zaraz za deklem zaworow? bo jesli tak to na gorze kolektora ssacego jes sporo czarnego syfu..



Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: wojtas_GT » pt wrz 07, 2007 22:42

Tomsi napisał tylko o 1 możliwości, a może być wiele innych. W każdym razie weż złap ręką wtrysk i nim poruszaj, próbując podnieść, bo zwykle jak się podstawa rozlatuje, to całkiem. Miałem też, jak złapałem to go podniosłem, a najlepsze jest to, że nic, ale to nic się nie działo, wsiadłem i pojechałem nim po nówkę. Parę dych. To podstawa, gumowo-metalowa pod wtryskiem. Wymiana dość łatwa. Jeśłi to to, ma się dozumieć. :grin:




Szukam takich dekielków do BBS jak na fotce na lewo...



Tomsi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr lut 16, 2005 22:29
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tomsi » sob wrz 08, 2007 00:32

dokladnie o tym samym piszemy...poruszaj wtryskiem ta cala obudowa wtrysku na chodzacym silniku jak obroty zaczna wariowac albo samochod zgasnie to uszelke ta masz napewno do wymiany i prawdopodobnie po tym wszystko wrociy do normy...a jesli masz np jeszcze stozek i do tego w zaden sposob nieumocowany to daje 99% szans ze to wlasnie to :)


Mk3 by Tomsi - wszystkie zmiany aktualizowane rowniez na str nr 1
MK6 GTI by Tomsi

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 159 gości