Modyfikacje mojego SB- problemy :)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Modyfikacje mojego SB- problemy :)
Part 1:
Wszystko zaczelo sie elegancko- najpierw modyfikacja LDA- obrocona membrana na pompie i spilowana podkladka. Przejechalem sie i rzeczywiscie pewnie kilka KM wiecej pojawilo sie pod maska. Zainstalowalem MBC, zatkalem zawór blow off i ustawilem cisnienie na 0,9bar nie zmieniajac dawki paliwa na pompie- efekt po 100km wydmuchalo mi uszczelke. Victor Reinz polegl czesciowo przez moja wlasna glupote(duzo powietrza=wyzsza temp spalania) a czesciowo przez niedokladnosc mechanikow- nie oczyscili oni dokladnie kadlubu. No ale jak szalec to szalec- przed wymiana uszczelki zrobilem 1,1 bar + paliwo zeby zobaczyc czy moze glowica sie nie rozleci i wtedy moglbym zrobic to od razu z wymiana uszczelki . Wszystko bylo ok(no ale to jest pare km).
Part 2:
Z ustawieniami wrocilem do serii, zalozylem uszczelke metalowa Victor Reinz(glowica + kadlub proste), sruby earlinga a moj budzet przewidziany na rok studiow mocno sie zmniejszyl . Mechanik zauwazyl ze na glowicy miedzy zaworami sa pekniecia, sama glowica jest natomiast 100% szczelna. Dzieki uprzejmosci Zaprzala i zatruwaniem mu zycia na forumowym pm zdecydowalem sie na metalowa uszczelke z czego jestem(jak narazie) bardzo zadowolony- auto pali nadal rewelacyjnie. Thx
Part 3:
Tutaj zaczyna sie problem- czy takie pekniecia glowicy miedzy zaworami moga byc przeciwskazaniem do tuningu?- narazie mysle tylko o dawce i doladowaniu(set up zimowy na 1-1,1 bar +dawka). Jezeli tak to jestem troche w kropce. Jezeli moge spokojnie bawic sie w podkrecanie silnika to nastepnego roku pojawi sie wydech 2,5cala, gov mod i pewnie wieksze turbo oraz nowe sprzeglo .
Aha i czy moge odrazu po zalozeniu metalowej uszczelki podkrecic auto czy lepiej przejechac te 1000km i dopiero potem wziasc sie za krecenie?
Pozdrawiam
Wszystko zaczelo sie elegancko- najpierw modyfikacja LDA- obrocona membrana na pompie i spilowana podkladka. Przejechalem sie i rzeczywiscie pewnie kilka KM wiecej pojawilo sie pod maska. Zainstalowalem MBC, zatkalem zawór blow off i ustawilem cisnienie na 0,9bar nie zmieniajac dawki paliwa na pompie- efekt po 100km wydmuchalo mi uszczelke. Victor Reinz polegl czesciowo przez moja wlasna glupote(duzo powietrza=wyzsza temp spalania) a czesciowo przez niedokladnosc mechanikow- nie oczyscili oni dokladnie kadlubu. No ale jak szalec to szalec- przed wymiana uszczelki zrobilem 1,1 bar + paliwo zeby zobaczyc czy moze glowica sie nie rozleci i wtedy moglbym zrobic to od razu z wymiana uszczelki . Wszystko bylo ok(no ale to jest pare km).
Part 2:
Z ustawieniami wrocilem do serii, zalozylem uszczelke metalowa Victor Reinz(glowica + kadlub proste), sruby earlinga a moj budzet przewidziany na rok studiow mocno sie zmniejszyl . Mechanik zauwazyl ze na glowicy miedzy zaworami sa pekniecia, sama glowica jest natomiast 100% szczelna. Dzieki uprzejmosci Zaprzala i zatruwaniem mu zycia na forumowym pm zdecydowalem sie na metalowa uszczelke z czego jestem(jak narazie) bardzo zadowolony- auto pali nadal rewelacyjnie. Thx
Part 3:
Tutaj zaczyna sie problem- czy takie pekniecia glowicy miedzy zaworami moga byc przeciwskazaniem do tuningu?- narazie mysle tylko o dawce i doladowaniu(set up zimowy na 1-1,1 bar +dawka). Jezeli tak to jestem troche w kropce. Jezeli moge spokojnie bawic sie w podkrecanie silnika to nastepnego roku pojawi sie wydech 2,5cala, gov mod i pewnie wieksze turbo oraz nowe sprzeglo .
Aha i czy moge odrazu po zalozeniu metalowej uszczelki podkrecic auto czy lepiej przejechac te 1000km i dopiero potem wziasc sie za krecenie?
Pozdrawiam
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
bzdura! to nie benzyna!wozekGTD pisze:duzo powietrza=wyzsza temp spalania)
gratuluje pomyslowosciwozekGTD pisze:No ale jak szalec to szalec- przed wymiana uszczelki zrobilem 1,1 bar + paliwo
generalnie kazda glowica td ma pekniecia miedzy zaworami, wiec jesli sprawdzales na szczelnosc to bym sie nie przejmowa...wozekGTD pisze:Tutaj zaczyna sie problem- czy takie pekniecia glowicy miedzy zaworami moga byc przeciwskazaniem do tuningu?
smigaj, ale z glowa bo wszystko mozna zajechac
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
zaprzal pisze:bzdura! to nie benzyna!wozekGTD pisze:duzo powietrza=wyzsza temp spalania)
gratuluje pomyslowosciwozekGTD pisze:No ale jak szalec to szalec- przed wymiana uszczelki zrobilem 1,1 bar + paliwo
generalnie kazda glowica td ma pekniecia miedzy zaworami, wiec jesli sprawdzales na szczelnosc to bym sie nie przejmowa...wozekGTD pisze:Tutaj zaczyna sie problem- czy takie pekniecia glowicy miedzy zaworami moga byc przeciwskazaniem do tuningu?
smigaj, ale z glowa bo wszystko mozna zajechac
kiedy mechanior wymieniał mi uszczelke pod głowicą na metalową też mówił że mam pęknięcia i wogóle że głowica była już robiona, ale co zrobić mój silnik ma już najechane ok 490tys. , no i dalej sie leje i wymienia olej i filtry; ja jestem tego zdania że będe jeździł aż silnik będzie totalną padliną lub sie rozpadnie to wtedy sie pomyśli co dalej... jak narazie to trzeba kręcić i krzesać iskry...
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
Chyba zrobie z 200km bez modow, potem troche pokrece ale szalal nie bede. Z tego co mowil mechanik to moj silnik nie widzial remontu, glowica planowana tylko raz(jak zmienialem uszczelka i raz zabielona zeby sprawdzic czy jest rowna plaszczyzna). Cisnienie 33-34 w cylindrach, w srodku wszystko jak nowe. Istna masakra- przezciez nie wierze ze ten silnik (jak i cale auto) ma mniej niz 500tys km a stan silnika naprawde rewelacja. Mam teraz cicha nadzieje na 95KM a w nastepnym sezonie cos wiecej- tak zeby KR rope wachal
Sytuacja zmusila mnie do tego zebym zrobil to sam(oczywiscie nie mowie o wymianie uszczelki ), no ale przynajmniej czegos sie nauczylem . Moze zamieszcze fotki jak ladnie zainstalowalem MBC czy jak dokladnie spilowalem podkladke pod LDA . Wszysytkie modyfikacje okazaly sie dosc latwe ale jak widac zawsze w tak starym aucie pojawia sie jakis problem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 17 gości