Wymiana paska rozrządu w VW 2.0 16V
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana paska rozrządu w VW 2.0 16V
Witam mam pytanko
Chce wymienic pasek rozrządu w VW Golf 2.0 16V i nie wiem czy dam rade:) Wczesniej z powodzeniem wymienialem paski w 1.9D i 1.6D i mam pytanko czy w 2.0 16V jest duzo trudniej wymienic czy jest podobnie jak w dieslach????
Chce wymienic pasek rozrządu w VW Golf 2.0 16V i nie wiem czy dam rade:) Wczesniej z powodzeniem wymienialem paski w 1.9D i 1.6D i mam pytanko czy w 2.0 16V jest duzo trudniej wymienic czy jest podobnie jak w dieslach????
Podobnie , tylko jeśli napinacz nie jest "automatyczny" to teoretycznie trzeba mieć przyrząd do oceny napięcia paska. Przy automatycznym (nowsze roczniki, bodajże od '94) tylko ustawia się na znacznik na napinaczu. Oczywiście znaki na kołach muszą sie pokrywać (tak jak w każdym innym silniku) ze znacznikami.
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 22:45 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Napinacz nowego typu ma takie znaczniki, Jak będziesz odkręcał stary to zwróć uwagę na ustawiewnie "żąbków" na zewnętrznej części napinacza i w nowym ustaw tak samo.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
rodzaj napincza zalezy od numeru silnika, zodiak, mowi dobrze, dodatkowo poza rocznikiem trza by spojrzec na ten numer, pozniej poszukam.
napinacz zwykły (do "starych" abfów) - 70 - 100
napinacz półautomatyczny - 170 - 200
pasek contitech lub gates - ok 100
robota - wedle uznania czy robisz sam czy nie
jak chce sie robic naprawde porzadnie to wymienia sie równiez:
koła zębate na wałku, pompie i wale ze srubami - 300 - 400 w aso, podróbki niewiele taniej wiec sie nie oplaca
łancuszek miedzy wałkami podróba 70 - 90 w aso 130
uszczelka pod klawiaturą - 50
napinacz zwykły (do "starych" abfów) - 70 - 100
napinacz półautomatyczny - 170 - 200
pasek contitech lub gates - ok 100
robota - wedle uznania czy robisz sam czy nie
jak chce sie robic naprawde porzadnie to wymienia sie równiez:
koła zębate na wałku, pompie i wale ze srubami - 300 - 400 w aso, podróbki niewiele taniej wiec sie nie oplaca
łancuszek miedzy wałkami podróba 70 - 90 w aso 130
uszczelka pod klawiaturą - 50
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: czw sie 24, 2006 10:45
- Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
- Kontakt:
djtom, wiesz chodzi mi o
- pompe
- pasek
- napinacz
- rolka
- i co tam jeszcze idzie
Myślałem o ABFie z 96 moze 99 ale to juz byłby w Ibizie.
- pompe
- pasek
- napinacz
- rolka
- i co tam jeszcze idzie
Myślałem o ABFie z 96 moze 99 ale to juz byłby w Ibizie.
Mój GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=644984#644984
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/178429.html][img]http://images.spritmonitor.de/178429_3.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/178429.html][img]http://images.spritmonitor.de/178429_3.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 348 gości