Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Slavio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob sty 21, 2006 16:08
Lokalizacja: Stara Olszewnica

TD - regulacja LDA

Post autor: Slavio » czw wrz 06, 2007 21:04

Szczerze mówiąc to na liczniku mam 248 tyś km, oleju praktycznie od wymiany do wymiany nie bierze. Mam go od 196 tyś przebiegu. Odkąd czytam to forum to kręce przy nim i zmieniam ustawienia ale poniżej 11 do 100 nie schodzę. Turbo mam kkk03 i przy dużej dawce paliwa i podkręceniu cisnienia wskaźnik pokazuje nawet 1,7 bara, ale co ciekawe im więcej paliwa i ciśnienia tym gorzej chodzi. Jak zmniejszę dawkę i ciśnienie to jest szybszy. Cud jakiś.

Oczywiście zrobiony jest też gov mod.Nie zaglądałem do katalizatora więc coś z niego tam jeszcze jest. Nie mam też egr.Auto nie kopci przy ostrej jeździe.
Ostatnio zmieniony czw wrz 06, 2007 21:08 przez Slavio, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw wrz 06, 2007 21:10

ała 1.7 bara :panna: max dla niej to jakies 1.3


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Slavio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob sty 21, 2006 16:08
Lokalizacja: Stara Olszewnica

TD - regulacja LDA

Post autor: Slavio » czw wrz 06, 2007 21:16

Rozumiem twoje niedowierzanie bo po lekturze forum sam sie dziwiłem. Może mnie wskaźnik oszukuje, bo to nie jakiś wypas za 60 zł z allegro tylko zwykły kupiony w hydraulicznym ze skalą do 4 barów :blush:

A jeżeli oszukuje i to aż o te 0,4 bara to znaczy że suszara jest cienka i faktycznie wskazuje mi 0,8-0,9 bara.
Ostatnio zmieniony czw wrz 06, 2007 21:18 przez Slavio, łącznie zmieniany 1 raz.



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » czw wrz 06, 2007 21:17

Taki PIN i takie ustawienia to rzeczywiście słabo ci idzie. Może turbo za bardzo puchnie. Załóż IC.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Slavio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob sty 21, 2006 16:08
Lokalizacja: Stara Olszewnica

Post autor: Slavio » czw wrz 06, 2007 21:24

Nie wiem czy to wina turbo. Jak dam mu dawke paliwa taką że mam problem z ustawieniem wolnych obrotów poniżej 1000 i podkręcę turbo to przy pedale w podłodze widzę wszystko doskonale przez tylną szybę, więc chyba turbo daje tyle powietrza co potrzeba?

Ewentualnie dobiję sie sam. Może pompa i turbo są cienkie jak polsilver.....

Pod koniec września oddam pompę do regeneracji i wtryski do sprawdzenia, przy okazji ustawi się kąty wszelakie i wymieni rozrząd bo juz czas na niego. Może się polepszy.
Ostatnio zmieniony czw wrz 06, 2007 21:31 przez Slavio, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw wrz 06, 2007 21:35

kup sobie manometr na 1.5 bara. tez mam zwykly za 14zl i dziala ok. przy 1.7 bara turbina dmucha tak goracym powietrzem, ze efektu nie bedzie, poza szybkim jej wysraniem.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Slavio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob sty 21, 2006 16:08
Lokalizacja: Stara Olszewnica

Post autor: Slavio » czw wrz 06, 2007 21:39

To własnie jest taki tani wskaźnik, niestety nie mieli takich do 1,5 bara. A co do cisnienia to stopniowo obniżam i testuję. I chyba zacznę kołować ic.



Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » czw wrz 06, 2007 21:45

mikan wlozylem pina bez krecenia czym kolwiek i powiem Ci ze samochod zmienil sie nie do poznania :D dopiero moze zaczne podkrecac bardziej jak kupie wskaznik Boost i temp oleju wiec niedlugo heheheh
Ostatnio zmieniony czw wrz 06, 2007 21:49 przez Virus177, łącznie zmieniany 2 razy.


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw wrz 06, 2007 21:55

Ja jak mialem aaz zeszlem przyspieszeniem do ok 10-10,5s. Turbina mi tez dmuchala msx 1,7 bara (k03) ale racja nie ma sensu takie cisnienie ladowac. Tez przy ustawieniach dawki na max (lda i wkret) nie moglem go zmusic do dymienia, katalizatora nie bylo, egr zaslepiony).


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » czw wrz 06, 2007 22:41

no ja dzis zaloztlem pin 4.6, no jedzie inaczej,zgadza sie,czuc roznice,ale o dziwo pin juz mialem inny niz na wszystkich fotach 1.9 td,tez z wyzlobieniem zebranaym w srodku,ale rownym,dziwne, ale teraz na tym nowym no jedzie lepiej,nie wiem ile teraz ma kuni,ale nie zmula, jestem ogolnie zadowolony,tyle ze zaczalem wiecej biednego klekota deptac :) lada dzien chce podkrecic dawke i jechac sprawdzic ile mi teraz turbo dmucha,ewentulane podkrecic na wiecej , a z czasem beda inne mody



Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » czw wrz 06, 2007 22:54

no wlasnie jedyna chyba wada wlozenia pina jest czestrze deptanie biedynch gofrow :bajer:
Ostatnio zmieniony czw wrz 06, 2007 22:54 przez Virus177, łącznie zmieniany 1 raz.


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » czw wrz 06, 2007 23:00

wkrecam po pinie, to nie wiem co bedzie jak dalej bede zmienial elementy zeby moc zwiekszyc...



Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » czw wrz 06, 2007 23:17

powiem Ci co sie stanie nic sie nie stanie bo to niesmiertelne silniki :D :okej:


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » pt wrz 07, 2007 10:16

ponoc, ale juz raz mi sie klin zerwal na wale ... :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości