[MK2] 1.8RP problem z obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

[MK2] 1.8RP problem z obrotami

Post autor: Gwiazdor » sob cze 04, 2005 18:07

Cały czas mam problem z obrotami w moim golfiku.

Kasowane były błędy w komputerze + czyszczenie i sprawdzanie silniczka krokowego. Sonda lambda też była sprawdzana(mechanicy mówią że jest ok)

A problem jest taki że jak jest zimno na dworze i silnik tez ma niską temp to jest wszystko w miarę ok. Na benzynce chodzi i nic sie nie dzieje z obrotami.
Jak jest ciepło to obroty się zaczynają wieszać czasami 1200 czasami 2000. Różnie to bywa.
Czasami ma taką przypadłość że chodzi na wolnych obrotach i co jakieś 15-20s tak jak by mu odcinało paliwo.
I np jeszcze jest tak że na pełny gaz idzie dobrze a jak się nie wciska w podłogę to czuć tak jakby coś przerywało i jest mułowaty.

Już nie wiem co z tym zrobić...mechanicy już sprawdzają 10 raz i nie mogą dotrzeć co może być przyczyną tego bajzlu.
Może coś z układem zasilania.
Poradźcie bo już tracę cierpliwość. A tak lubię tym Golfikiem jeździć.


Obrazek

Primoz

Post autor: Primoz » pn cze 06, 2005 23:58

Nie wiem czy Cie to pocieszy, ale mam podobny problem. 1.8RP, na luzie obroty od 1200 do 2000, gdy wciskam gwałtownie pedal gazu, to tak jakby się dławił i dopiero po chwili zaskakuje i dostaje paliwo. A masz może instalacje gazowa? Bo u mnie te problemy zaczęły się po założeniu LPG. Robilem diagnostyke i nic, ale pracuje nad tym :bajer:



KORNIK

Post autor: KORNIK » śr cze 08, 2005 00:49

u mnie tez byly takie problemy ale po zalozeniu gazu zniknely.mechanik wczesniej tez myslal ze to silnik krokowy ale po wymianie nic nie pomoglo.moze filtr powietrza?(mi przy zakladaniu gazu wymienili-moze to?-nie wiem bo sie za bardzo na mechanice nie znam).Narka!



Skygge
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pn sie 23, 2004 07:25
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Skygge » śr cze 08, 2005 07:33

sprawdź jeszcze omomierzem potencjometr przepustnicy. W moim golfie (gaźnik 2EE) miałem bardzo podobne objawy i się okazało że to właśnie to.

Pzdr.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości