Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

Post autor: Hz » czw wrz 06, 2007 10:38

olek256 pisze:Hz, silnik zrobi wielkie bum,
i bedziesz mial wielki złóm :helm:
Poważnie :D ?


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw wrz 06, 2007 11:04

Hz pisze:Poważnie :D ?
Na powaznie to przeczytaj caly temat od poczatku, wszystko bedziesz wiedzial..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw wrz 06, 2007 14:58

prawda jest taka , że pompa dostaje mocno po du.ie :P od czasu założenia rezystora , nastawnik czyściłem już 2 razy !!! więc ostrzegam przed nadmiernym używaniem



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw wrz 06, 2007 15:01

prawda jest taka , że pompa dostaje mocno po du.ie od czasu założenia rezystora , nastawnik czyściłem już 2 razy !!! więc ostrzegam przed nadmiernym używaniem
damcio151, jakoś nie kumam co ma złożenie opornika do cięższego życia pompy wtryskowej i czyszczenia nastawnika ???

wytłumacz niewiernemu Tomaszowi :bajer:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw wrz 06, 2007 15:07

homsky pisze:damcio151, jakoś nie kumam co ma złożenie opornika do cięższego życia pompy wtryskowej i czyszczenia nastawnika ???

wytłumacz niewiernemu Tomaszowi :bajer:
więc tak ..... dawka bez opornika jest powiedzmy 4.0 , a z opornikiem powiedzmy 1.2 , więc na pompę działają większe obciążenia (z nastawnikiem również coś się dzieje ;) .. elektromagnesy itp . również muszą więcej znieść ;) ) kiedyś Adamm napisał , że po montażu opornika będzie miał lepszy zarobek ;) nie wierzyłem w to , ale jednak coś w tym było :D



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw wrz 06, 2007 15:10

Moze cos z twoim nastawnikiem nie tak.. bo u mnie jakos nie siada, to ze zepsul sie w jednym aucie nie oznacza ze to wina opornika.. I bez opornika ludziom leca nastawniki

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw wrz 06, 2007 15:13

Gitner, też prawda ... może to tylko zbieg okoliczności , że akurat u mnie z nastawnikiem zaczęły być problemy po montażu opornika ... ale jeżeli na ten temat wypowiadają się też ludzie , którzy w tym siedzą i również mówią , że opornik źle wpływa na pompę wtryskową ( w pewnym stopniu ) to coś w tym jest ;)



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw wrz 06, 2007 15:18

U znajomka poszla pompa bo lal paliwo niby z orlenu... Nie przecze ze zmiana dawki nie ma wplywu na pompe..

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » czw wrz 06, 2007 21:51

hehe, chlopcy czyli wszystko sie sprowadza ze montaz opornika to tylko przedsmak spanialej zabawy ktorą dostarczy ci chip :bigok:

osobiscie juz coraz rzadziej uzywam opornika , no chyba ze mnie jakis cfaniak sprowkuje :)

Towarzysze, uwierzcie we wlasne sily i zacznijcie montowac w swoich kosmolotach softochipy :grin:


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

SowaBezOka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:01
Lokalizacja: Pomorskie
Kontakt:

Opornik

Post autor: SowaBezOka » pt wrz 07, 2007 05:42

a ja zalozylem do ASV 110KM opornik i owszem,jest roznica i to znaczna ale na wolnych obr. silnik pracuje na 1100 obr/min. Podejrzenia padly na opornik,gdyz jedyny dostepny w sklepie ( i ktory zakupilem ) to 390 ohm.Byc moze za mala rezystancja,stad zbyt duza dawka i na wolnych szaleje.Prosze o jakis komentarz.Dziekuje



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » pt wrz 07, 2007 07:34

jak nie ma odpowiedniego opornika to kupowac potencjometr z regulacja. ja mam od 1-1000 omow.koszt bodajze 5 zl.......


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pt wrz 07, 2007 18:47

olek256 pisze:koszt bodajze 5 zl.......


2,50 zl ;] przynajmniej u mnie, obojetnie czy liniowy czy nie. rezystorki jesli ei sa dostepne w sklepie co wydaje mis ie dosc dziwne mozna z powodzeniem wylutowac np ze starego radia ;] wystarczy chciec :!: :bajer:



Piter_270
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Piter_270 » sob wrz 08, 2007 17:46

Ja też założyłem około 800 ohm i teraz pompa mi leje - pytanie dla znawców VP 37 czy dostępne są same uszelki do nastawnika pompy i pod niego , czy może złożyć na silikonie :chytry:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob wrz 08, 2007 19:18

Piter_270 pisze:czy może złożyć na silikonie :chytry:
o to to ;)

[ Dodano: Sob Wrz 08, 2007 19:19 ]
jak znajdziesz gdzieś uszczelki to wymieniaj , ale jeżeli nie to użyj silikonu :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości