SWAP na TDI bądź ABF-a
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wiem że ABF potrafi , ale chyba jednak troszkę mało , ma około 30 niutków więcej od mojego PF-a z tym że potrafi się wyżej kręcić , przez co ta moc 150 KM , a w tym AFN-ie bo małych przeróbkach moment można mieć spokojnie ponad 300 niutków , i tanie koszta , i to chyba za nim przemawia .
teraz będę chyba dokładnie kompletował info co będę potrzebował do swapu .
No i skąd wiedzieć że silnik to AFN , bo mam kolesia co takie z Angli przywozi , ale nie chce żeby mnie w bambuko zrobił .
teraz będę chyba dokładnie kompletował info co będę potrzebował do swapu .
No i skąd wiedzieć że silnik to AFN , bo mam kolesia co takie z Angli przywozi , ale nie chce żeby mnie w bambuko zrobił .
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
180Nm przy 5-6 tys. to więcej niż 300Nm przy 2,5-3 tys. więc na dzieńdobry abf jest szybszy, ale jeśli do tuningu to diesel. Koszty dodatkowego 1KM w benie są drogie, a jak piszesz turbo nie wchodzi w grę.
Zastanawiam się czemu swap a nie sprzedaż i kupno diesla?
Gaz to niestety utrata koni, chociaż ja nie narzekam i przy cenie lpg poniżej 2zł koszty mogą być nawet niższe niż na ON.
Zastanawiam się czemu swap a nie sprzedaż i kupno diesla?
Gaz to niestety utrata koni, chociaż ja nie narzekam i przy cenie lpg poniżej 2zł koszty mogą być nawet niższe niż na ON.
Ja też sobie sam stroje , i też nie narzekam na LPG , czego potwierdzeniem są osiągi uzyskane od 80 do 120 na poszczególnych biegach , można poczytać tu na forum w odpowiednim temacie .
W sumie szkoda mi tyle roboty żeby mieć parę niutków więcej niż teraz , chodzi o ABF-a , a jak dla mnie te 300 niutków w TDI jest przy 3,5 - 4,0 tyś , więc na pewno nie gorzej niż w ABF-ie .
Ciekawe czy ktoś robił już killa ABF vs TDI ( taki 150 konny ) ?
Powoli zaczynam mieć już mieszane zdanie i nie wiem co robić , a czas mnie goni .
Diesla nie będę kupować , bo za dużo kasy już zainwestowałem w mojego guferka , właśnie stoi u lakiernika , jest wygładzany , poszerzany , montowane są kasety z Audi i wlocik z T4 , więc sami rozumiecie .
W sumie szkoda mi tyle roboty żeby mieć parę niutków więcej niż teraz , chodzi o ABF-a , a jak dla mnie te 300 niutków w TDI jest przy 3,5 - 4,0 tyś , więc na pewno nie gorzej niż w ABF-ie .
Ciekawe czy ktoś robił już killa ABF vs TDI ( taki 150 konny ) ?
Powoli zaczynam mieć już mieszane zdanie i nie wiem co robić , a czas mnie goni .
Diesla nie będę kupować , bo za dużo kasy już zainwestowałem w mojego guferka , właśnie stoi u lakiernika , jest wygładzany , poszerzany , montowane są kasety z Audi i wlocik z T4 , więc sami rozumiecie .
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości