Oznaczenia na klapie a moc silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kolego z tymi czerwonymi I to trzeba sie nauczyc rozrózniać i pod warunkiem ze ktoś sobie nie ponaklejał co chciał, np. w passacie B5 przed liftingiem czerwone DI oznacza PD 115 KM a w B5 po liftingu ( jak niektórzy niesłusznie mówią ze to passat B6) czerwone DI oznacza PD 130 KM. Druga sprawa w MK4 czerwone TDI oznacza 150 KM, a w modelu MK5 2,0 TDI jest 140 KM i wszystkie literki są srebrne. W najnowszym passacie B6 są 2,0 TDI 140 KM lub najnowsze 170 KM a czerwona jest tylko literka I. Takze mozna sie w tym wszystkim zamotac a i koncern VW juz chyba sie w tym zamotał:) pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony wt wrz 04, 2007 19:42 przez szatanek, łącznie zmieniany 1 raz.
na klapie i na pokrywie silnika ?? w papierach powinien mieć 96KWkinki pisze:passata 2001 rok 1.9 TDI - czerwonne DI
jak chcesz to możesz mieć nawet takie coś:
http://www.allegro.pl/item239067757_tdi ... inal_.html
Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).
To prawda nie patrz sie na te oznaczenia mam kolesia co sobie poprzyklejał GTI TDI uwierzysz? Zewnątrz wygląda jakby tyle miał a w rzeczywistości ma pod machą 1Z.jjacekkx pisze:na klapie i na pokrywie silnika ?? w papierach powinien mieć 96KWkinki pisze:passata 2001 rok 1.9 TDI - czerwonne DI
jak chcesz to możesz mieć nawet takie coś:
http://www.allegro.pl/item239067757_tdi ... inal_.html
Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.
Nic w tym dziwnego. Silniki na pompkach wiec czerwone DIkinki pisze:To sie pogubiłem!!!!!!!!!
Wczoraj mój kolega kupił passata 2001 rok 1.9 TDI - czerwonne DI
Wyobrazcie sobie ze w papierch jest naisane 100 KM .
Guzik prawda. Myslisz ze czerwone DI maja tylko 130-tki ??jjacekkx pisze:na klapie i na pokrywie silnika ?? w papierach powinien mieć 96KW
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
- maryjan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 862
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
- Lokalizacja: Ostrowite city of country
Przeczytałem cały temat.....Jestem pod wrażeniem jakie dziwne wnioski tutaj wyczytałem.
Jestem w posiadaniu Golfa TDi z DI czerwonym i wg. wskazań silnik powinien dysponować mocą 130KM, guzik prawda ma 115KM????????? Czyli 85kW a nie 96kW!
Jak kupowałem to oglądałem również Paski po lifcie, te z kolei miały przy Di czerwonym 102KM czyli 75 kW, czasem zdażały się "czyste" TDI które miały 110 KM, czasem inne...
Myślę, że przez sprowadzanie autek z zagranicy wszystko się pomieszało, może Volks wypuszczał różne oznaczenie na różne rynki i z tąd taki "burdel"???
Pozdrawiam
Jestem w posiadaniu Golfa TDi z DI czerwonym i wg. wskazań silnik powinien dysponować mocą 130KM, guzik prawda ma 115KM????????? Czyli 85kW a nie 96kW!
Jak kupowałem to oglądałem również Paski po lifcie, te z kolei miały przy Di czerwonym 102KM czyli 75 kW, czasem zdażały się "czyste" TDI które miały 110 KM, czasem inne...
Myślę, że przez sprowadzanie autek z zagranicy wszystko się pomieszało, może Volks wypuszczał różne oznaczenie na różne rynki i z tąd taki "burdel"???
Pozdrawiam
Dziki
- maryjan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 862
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
- Lokalizacja: Ostrowite city of country
Mam pompowtryska dlatego taka maniana z oznaczeniami.Maciuś01 pisze:A masz pompowtryski? jak tak to pewnie i w golfie jest podobniemaryjan pisze:Jestem w posiadaniu Golfa TDi z DI czerwonym i wg. wskazań silnik powinien dysponować mocą 130KM, guzik prawda ma 115KM????????? Czyli 85kW a nie 96kW!
Swoja droga to nigdy nie wiesz za czym jedziesz patrząc na klape jakiegoś Volksa.
Mogę się założyć, że w serwisach też maja z tym problem...
No ale najważniejsze, że jest to TDI i nie ma mocnych na niego!
Dziki
kolego przeczytałeś post kolegi wyżej ?? chyba nieinek01 pisze:jjacekkx napisał/a:
na klapie i na pokrywie silnika ?? w papierach powinien mieć 96KW
Guzik prawda. Myslisz ze czerwone DI maja tylko 130-tki ??
jeżeli ten passat jest z roku produkcji 2001 to nie ma innego wyjścia (prawdziwe oznaczenia, DI-czerwone) jak to ,że ma 130KM (AVF,AWX) czy jak kto woli 96KW, jeżeli jest to modelowy 2001 a produkcja 2000 to będzie miał 115 KM i też czerwone DI, czy o to Ci chodziło ??
podobnie jest z golfikami
to co poniżej może coś niecoś komuś powie i oszczędzi zbędnych pytań i aluzji
1 to passat, 2 to golf.
pozdrawiam.
Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).
Koledzy w pasku B5 po FL DI czerwone ma tylko i wyłącznie 130 KM i tak jest oryginalnie, a jeśli jest DI czerwone i mniejsza moc 101KM(74kW) to poprostu zostały zmienione nalepki. Czerwone I w pasku po FL to własnie 74 kW PD, a przed FL to 110 KM(81 kW) na pompie, i producent działa wg. tej zasady, ale ludzie nie i kombinują
W golfach Czerwone DI w starszych rocznikach oznacza 115 KM (85kW)tak jak w pasku przed liftingiem, a w nowszych MK4 DI czerwone oznacza 130 KM(96 kW), tyle tylko ze w MK4 jest ciężej rozróznic i trzeba patrzec na nr silnika bo Golf nie miał takiego FL jak Pasek i dlatego w pasku FL jest swojego rodzaju rozróżnieniem tych silników z czerwonym I i DI.
W golfach Czerwone DI w starszych rocznikach oznacza 115 KM (85kW)tak jak w pasku przed liftingiem, a w nowszych MK4 DI czerwone oznacza 130 KM(96 kW), tyle tylko ze w MK4 jest ciężej rozróznic i trzeba patrzec na nr silnika bo Golf nie miał takiego FL jak Pasek i dlatego w pasku FL jest swojego rodzaju rozróżnieniem tych silników z czerwonym I i DI.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 135 gości