Remont silnika przy 250 tys. ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Remont silnika przy 250 tys. ?
Witam wszystkich.Mam takie pytanie. Jak odkręce korek wlewu oleju na wolnych obrotach, to zauważyłem że jak przystawie rękę to powietrze dmucha dość sporo, oleju nie wyrzuca dużo tylko na ręce jakiś ślad jest.Jak dodam gazu to mniej dmucha prawie wcale.Czy to mogą być pierścienie czy tak ma być? Oleju coś bierze koło 200-300 ml na 1 tys. km
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 10:44
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Zużycie oleju jest w zasadzie normalne. Jak odkręcisz korek i dmucha to też. (chyba że to dym a nie powietrze) Jeżeli silnik nadawałby się do remontu to po odkręceniu korka byłyby kłęby dymu lub przy bardzo dużym zużyciu silnika to tryskałby olej, także nie masz się czym martwić. a jeżeli dymu jest mało to wymiany mogą wymagać uszczelniacze zaworowe.
witam. jestem tu nowy, ale wypowiem sie w tym temacie. zgodze sie z pzedmowca. to ze dmucha z pod korka to normalne, jakby zaczal rzucac olejem lub strasznie kopcic to wtedy mozna sie martwic. to ze ubywa tyle oleju, to faktycznie moze byc przyczyna uszczelniaczy. zwroc uwage, czy zimny silnik po odpaleniu puszcza niebieskiego baczka. jesli tak, to napewno wina uszczelniaczy.
wydaje mi sie ze przy takim przebiegu, to beda raczej tylko uszczelniacze. ja pare dni temu, wreszcie sie zebralem i wymienilem uszczelke pod glowica i uszczelniacze zaworow. ubywalo mi okolo litra oleju na 1000km. po wymianie narazie spokoj, zrobilem jakies 600km i narazie na miarce jest tyle co bylo ale moj passek ma juz 400tysiecy nakrecone ale ma sie swietnie wiec twoj przebieg jest nieznaczny
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 10:44
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 10:44
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 10:44
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
jeżeli uszczelka nie jest uszkodzona nie ma sensu jej wymieniać, a żeby zmienić uszczelniacze
nie trzeba ściągać głowicy. Zdejmuje się tylko pokrywę zaworów, wałek rozrządu, popychacze i uszczelniacze masz na wierzchu. A pamiętaj że jeżeli chciałbyś ściągać głowę to musisz wymienić komplet śrub koszt ok 80 zł. Nie słuchaj tych, którzy mówią że nie trzeba mam w tej kwestii pewne doświadczenie.
nie trzeba ściągać głowicy. Zdejmuje się tylko pokrywę zaworów, wałek rozrządu, popychacze i uszczelniacze masz na wierzchu. A pamiętaj że jeżeli chciałbyś ściągać głowę to musisz wymienić komplet śrub koszt ok 80 zł. Nie słuchaj tych, którzy mówią że nie trzeba mam w tej kwestii pewne doświadczenie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości