Co prawda nie VW, ale VAG
Jaka moze byc przyczyna falowania obrotow na biegu jalowym? Na nienagrzanym silniku obrotomierz leci raz wysoko, raz nisko, a jak sie nagrzeje to utrzymuje sie dosc wysoko w granicach 2 - 2.5k rpm (na luzie oczywiscie...)?
Do tego moze ktos ma gdzies zdjecie czy schemat krokowca z tego silnika?
pzdr.
Faluja obroty Felicia 1.3 MPI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Faluja obroty Felicia 1.3 MPI
Ostatnio zmieniony wt wrz 04, 2007 22:30 przez inf, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://pl.pokerstrategy.com/uJMXR7][img]http://pl.pokerstrategy.com/media/tellafriend/pl/Homepage/Banner3.gif[/img][/url]
zachowaj kulturę na jezdni, do ku***y nędzy!
[b]lowsquad.pl[/b]
zachowaj kulturę na jezdni, do ku***y nędzy!
[b]lowsquad.pl[/b]
szczerze, to nie potrafie teraz odpowiedziec na to pytanie... temat zalozylem na prosbe ojca, a tytulowa skoda jest jego znajomego - krokowiec, przepustnica... moze cos jeszcze moze byc przyczyna? dzieki za odpowiedzi.
[url=http://pl.pokerstrategy.com/uJMXR7][img]http://pl.pokerstrategy.com/media/tellafriend/pl/Homepage/Banner3.gif[/img][/url]
zachowaj kulturę na jezdni, do ku***y nędzy!
[b]lowsquad.pl[/b]
zachowaj kulturę na jezdni, do ku***y nędzy!
[b]lowsquad.pl[/b]
A więc opisany przez ciebie przypadek świadczy o problemie z przepustnicą.Występuje on bardzo cześto po czyszczeniu przepustnicy.Sterownik SIMOS stosowany w 1.3MPI jest dosyć odporny na adaptację przepustnicy i właśnie to jest przyczyną,że ECU dostosowuje się do nowych nastaw.Objawy powinny zniknąć po przejechaniu kilkunastu lub kilkkuset kilometrów.Dużo więcej dowiesz się na tej stronce SKODA w zakładce "czyszczenie przepustnicy"
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 397 gości