uklad hamulcowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
uklad hamulcowy
witam!!!
wiem ze byl poruszany juz temat odpowietrzania ukladu hamulcowego, czytalem wszystko dokladnie! mam problem z tylnimi cilinderkami na bebnach, chyba przeciekaja bo ubywa mi plynu i widac wycieki na tarczy nosnej, mam zamiar je wymienic, czy musze spuszczac caly plyn? a czy dalo by sie tak odpowietrzyc, ze na pusty zbiorniczek dolewac plynu, przy odkreconych zaworkach i dokrecic w momencie pojawienia sie plynu w zaworkach?
pozdrawiam!!
wiem ze byl poruszany juz temat odpowietrzania ukladu hamulcowego, czytalem wszystko dokladnie! mam problem z tylnimi cilinderkami na bebnach, chyba przeciekaja bo ubywa mi plynu i widac wycieki na tarczy nosnej, mam zamiar je wymienic, czy musze spuszczac caly plyn? a czy dalo by sie tak odpowietrzyc, ze na pusty zbiorniczek dolewac plynu, przy odkreconych zaworkach i dokrecic w momencie pojawienia sie plynu w zaworkach?
pozdrawiam!!
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Dobrze je obpukaj młotkiem tam gdzie wchodzą gwinty nie z całej siły ale tak jakiś czas potem juz odkręcisz
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
no dobra a w instrukcji odpowietrzania pisze o nacisnieciu hamulca i odkreceniu zaworku, ale najpierw sie naciska i trzyma hamulec a potem odkreca czy na odwrot?no i jak przestana leciec babelki to trzeba puscic hamulec czy najpierw zakrecic a potem poscic.jak odpowietrze wedlug instrukcji najpierw prawy tylni hamulec, i przejde do lewego hamulec robi sie coraz twardszy, i za kazdym razem jeszcze bardziej, czy to nieprzeszkadza w odpowietrzeniu, czy lepiej jest przed kazdym odpowietrzeniem zapalic na chwile silnik?
pozdrawiam
pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ktoś naciska i trzyma, wtedy odkręcasz zaworek, wylatuje co ma wylecieć, wtedy zakręcasz zawór i dopiero wtedy kolega puszcza hamulec. I tak aż do skutku. Zapalenie silnika zwiększa ciśnienie plynu po naciśnięciu hamulca, ale do odpowietrzania jest to niepotrzebne, wystrzeliłby płyn z odpowietrznika pod dużym ciśnieniem, jeszcze by wężyk wyrwało i dostałbyś po oczach płynem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
5 nacisnieć . pedał nacisniety do podłogi odkręcasz odpowietrznik pedał schodzi całkiem do podłogi ty zakręcasz i tak aż do odpowietrzenia hamulców, czynność ta nalezy powturzyc po 24 h jak bo to wszystko musi sie jak by to okreslic ulozyc w tym czasie niech on sobie stoi.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
1. Nasciskasz 5 razy pedał
2. Pedał wciskamy do końca po tych 5 naciśnieciach
3. Trzymasz wciśniety pedał do podłogi , ktoś w tym czasie odkręca odpowietrznik , pedal opada calkowicie do podłogi, zakręcamy odpowietrznik i powtarzamy cykl tak dlugo ąz pedał bedzie odpowiednio twardy.
2. Pedał wciskamy do końca po tych 5 naciśnieciach
3. Trzymasz wciśniety pedał do podłogi , ktoś w tym czasie odkręca odpowietrznik , pedal opada calkowicie do podłogi, zakręcamy odpowietrznik i powtarzamy cykl tak dlugo ąz pedał bedzie odpowiednio twardy.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Witam, zmienialem przedwczoraj linke hamulca ręcznego i wymieniłem łożyska. Kiedy mailem zdjete bebny wcisnalem hamulec sam nie wiem po co i chya szczeki tak dobilo do cylinderkow ze sie zaczal lac plyn. Kiedy skonczylem i zalozyclem kola chcialem podpompowac hamulec no i wylal sie caly plyn. I teraz pytanie czy cylinderki musze wymienic na nowe czy moze jakos je ustawic??
- krzysiek82
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 350
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Ja dzisiaj wymieniałem cylinderek. Zapłaciłem 47 zł. Bo miałem uszkodzoną gume, W srodku masz jeszcze jedną uszczelkę. Czyli 2 z jednej i 2 z drugiej.
1.9 TDI 110 PS i 247 Nm. ( + wtryski 216)
A to link do mojego golfika.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1363601#1363601
Sprzedam Golfa gg.23238162 tel. 721164930
A to link do mojego golfika.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1363601#1363601
Sprzedam Golfa gg.23238162 tel. 721164930
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 350 gości