Kompletny remont silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- Kontakt:
Kompletny remont silnika
Siemka chlopaki.
Kto remontowal caly silnik turbo diesla? Ile zaplaciliscie za taka operacje?
Kto remontowal caly silnik turbo diesla? Ile zaplaciliscie za taka operacje?
- jakubek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 780
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Sorki ale nie zagladalem w ten temat. A wiec tak wymienilem :
Panewki
Pierścienie
Tłok(jeden bo był zatarty)|
Uszczelka głowicy
Prowadnice zaworów
Uszczelniacze zaworów
Pompa wody(po złozeniu zaczeła cieknąć)
Oring chłodnicy oleju
Uszczelniacze wału korb.(przód tył)
Uszczelniacz wałka rozrządu i wałka pompy oleju
Te czesci wymienial we wlasnym zakresie mechanik
ja kupilem wszystkie uszczelki, śruby do głowicy filtry. rozrząd itp
W silniku było robione :
Szlif bloku,obróbka wału,Sprawdzanie korbowodów,Wymiana prowadnicy i uszczelniaczy zaworów.planowanie głowicy,wymiana panewek, Pierscieni, I musialem spawac gniazda zaworów dokładnie 2
Koszty : za swoje czesci zapłacilem 500 zł + 120 zł Pompa z grzybkiem. Za jego czesci i robocizne zaplacilem 1800 zł.
i to chyba na tyle. Jeszcze został mi tysiąc km do dotarcia ;/
Panewki
Pierścienie
Tłok(jeden bo był zatarty)|
Uszczelka głowicy
Prowadnice zaworów
Uszczelniacze zaworów
Pompa wody(po złozeniu zaczeła cieknąć)
Oring chłodnicy oleju
Uszczelniacze wału korb.(przód tył)
Uszczelniacz wałka rozrządu i wałka pompy oleju
Te czesci wymienial we wlasnym zakresie mechanik
ja kupilem wszystkie uszczelki, śruby do głowicy filtry. rozrząd itp
W silniku było robione :
Szlif bloku,obróbka wału,Sprawdzanie korbowodów,Wymiana prowadnicy i uszczelniaczy zaworów.planowanie głowicy,wymiana panewek, Pierscieni, I musialem spawac gniazda zaworów dokładnie 2
Koszty : za swoje czesci zapłacilem 500 zł + 120 zł Pompa z grzybkiem. Za jego czesci i robocizne zaplacilem 1800 zł.
i to chyba na tyle. Jeszcze został mi tysiąc km do dotarcia ;/
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
SkinnerPL, ja robiłem remont TD JR i wyszedł coś ok 2 tyś. bez szlifu cylindrów. Co u ciebie jest padniete ??
Daj znac to ci napisze co mniej wiecej kosztuje i jakie firmy brac !!
jakubek, a ten tłok to nowy czy używka ??
Daj znac to ci napisze co mniej wiecej kosztuje i jakie firmy brac !!
jakubek, a ten tłok to nowy czy używka ??
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Znajomy robił remont silnika 1,6D [JP] kapitalka wyszła 3 tyś zł , to była kapitalka a nie remont szwedzki
- tulejowanie bloku silnika
- 4 kompletne korbowody nowe [ korbowód , tłoki, sworznie, zabezpieczenia i pierścienie ]
- wał do szlifu
- panewki wału i korbowodów
- splanowana głowica
- nowe zawory , prowadnice uszczelniacze , szklanki
- końcówki wytrysków , pompa wtryskowa po regeneracji
- pasek rozrządu z kołami zębatymi ,
- pompa wody
- uszczelki do silnika wszystkie nowe,
to można nazwać kapitalką
a nie remont z wymianą jednego tłoka , od kiedy te elementy wymienia się pojedyńczo,
- tulejowanie bloku silnika
- 4 kompletne korbowody nowe [ korbowód , tłoki, sworznie, zabezpieczenia i pierścienie ]
- wał do szlifu
- panewki wału i korbowodów
- splanowana głowica
- nowe zawory , prowadnice uszczelniacze , szklanki
- końcówki wytrysków , pompa wtryskowa po regeneracji
- pasek rozrządu z kołami zębatymi ,
- pompa wody
- uszczelki do silnika wszystkie nowe,
to można nazwać kapitalką
a nie remont z wymianą jednego tłoka , od kiedy te elementy wymienia się pojedyńczo,
- jakubek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 780
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Kupiłem 4 tłoki z korbowadami za 150 zł Na szczescie znalazl sie dobryvw_vandal pisze: jakubek, a ten tłok to nowy czy używka ??
[ Dodano: Pią Paź 05, 2007 22:58 ]
Po co mialem zmieniac jeszcze 3 i płacic prawie 200 zł za jeden tłok skoro reszta była dobra ? Zmienilem tylko pierscionki i ten zatarty tłok.Djeight pisze: to można nazwać kapitalką
a nie remont z wymianą jednego tłoka , od kiedy te elementy wymienia się pojedyńczo,
W sumie kapitalka taka jak Twoj znajomy robil to moze nie byla bo tlokow nie wsadzalem nowych, reszta jest cacy.
Ostatnio zmieniony pt paź 05, 2007 23:07 przez jakubek, łącznie zmieniany 1 raz.
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Chłopaki nie wymienia się jednego tłoka chyba że na używke z podobnym przebiegiem.
Djeight, jak bym miał u siebie robic tulejowanie, i szlif wału to bym silnik wywalił na złom !!! Wiesz że po szlifie wał jest osłabiony i tak silnik sie nie nadaje już dla kogoś który lubi depnąć albo ciąga przyczepkę.
Djeight, jak bym miał u siebie robic tulejowanie, i szlif wału to bym silnik wywalił na złom !!! Wiesz że po szlifie wał jest osłabiony i tak silnik sie nie nadaje już dla kogoś który lubi depnąć albo ciąga przyczepkę.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości