Duża chmura dymu za moim autem. Czy to norma?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Duża chmura dymu za moim autem. Czy to norma?
Witam
Mam golfa IV AHF 1999 rok przebieg 180 tys km
Auto ma moc bardzo ładnie przyspiesza, w miare dobrze odpala choc przy nizszych tem troche go zawsze "potrzepało" ze 2 razy, ale pali z pierwszego strzala
Na 100km jazda po miescie na kompie wskazuje okolo 5,7 l czyli OK
Jedna rzecz mnie troche martwi, przy ostrzejszej jezdzie bardzo kopci w momencie kiedy sie turbo wł tak od 2 tys obrotów z tyły chumura czarnego dymu, najbardzie jest to widoczne przy zmianie biegów na wyzszych obrotach tak juz w okolicy 3 tys jest to bardzo widac w lusterku wstecznym, ale nie tylko np. w momencie redukcji z 3 na 2 bieg przy wolnym wejsciu w zakret tez pusci chmure Wiem ze TDI troche kopca to nie moj pierwszy taki silnik ale ten naprawde sadzi olbrzymia chmure czarnego dyme prawie jak STAR 200
Spr kat wtrysku był idealny. Moje pytanie czy mam sie czyms martwic, czy to wtryski?
Prosze o jakies sugestie bede wdzieczny. Dodam ze auto mam od 7 miesiecy i jak narazie jestem zadowolony
POZDRO
Mam golfa IV AHF 1999 rok przebieg 180 tys km
Auto ma moc bardzo ładnie przyspiesza, w miare dobrze odpala choc przy nizszych tem troche go zawsze "potrzepało" ze 2 razy, ale pali z pierwszego strzala
Na 100km jazda po miescie na kompie wskazuje okolo 5,7 l czyli OK
Jedna rzecz mnie troche martwi, przy ostrzejszej jezdzie bardzo kopci w momencie kiedy sie turbo wł tak od 2 tys obrotów z tyły chumura czarnego dymu, najbardzie jest to widoczne przy zmianie biegów na wyzszych obrotach tak juz w okolicy 3 tys jest to bardzo widac w lusterku wstecznym, ale nie tylko np. w momencie redukcji z 3 na 2 bieg przy wolnym wejsciu w zakret tez pusci chmure Wiem ze TDI troche kopca to nie moj pierwszy taki silnik ale ten naprawde sadzi olbrzymia chmure czarnego dyme prawie jak STAR 200
Spr kat wtrysku był idealny. Moje pytanie czy mam sie czyms martwic, czy to wtryski?
Prosze o jakies sugestie bede wdzieczny. Dodam ze auto mam od 7 miesiecy i jak narazie jestem zadowolony
POZDRO
Ostatnio zmieniony ndz wrz 02, 2007 16:25 przez Marifex, łącznie zmieniany 1 raz.
To jest znacząca różnica, czy od filtra do turbo, czy już za turbiną.Marifex pisze:Ale jakby łapał obce powietrze to by tez mocy nie miał, juz raz to przerabiałem w Pasku B4 AFN 110KM przewod od filtra do turbo byl walniety totalny mół do tego spalanie straszne
Jeśli przed turbo, to tam jest podciśnienie i wtedy mniej zmierzy przepływka, więc obcina paliwo, a jeśli za turbo to tam jest nadciśnienie i przepływka zmierzy wszystko, nawet to co ucieka przez nieszczelność, więc paliwa dużo a powietrza mało i dym.
Poza tym sprawdzić trzeba EGRa. Może jest nieszczelny. No i logi obowiązkowo.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Ok dzieki za instrukcje
Zaczne od spr przewodów od IC do turbo
A w weekend postaram sie zrobic logi i wkleje do posta bede wdzieczny wtedy za pomoc przy ich ocenie
Moje pytanko czy jezeli jest tam jakas nieszczelnosc czy bedzie sie to objawiac tylko takim kopceniem czy np. zwiekszy mu sie spalanie ON Dodam ze o mocy nie pisze bo naprawde smiga bdb Zastanawia mnie to
Ciagle podpieram sie tym paskiem B4 tam wlasnie był uwalony przewód przy samym turbo od filtra powietrza i przeplywka faktycznie miala zle odczyty
POZDRAWIAM
[ Dodano: 16 Wrz 2007 21:57 ]
Błedy byly o nr P 1256 i P 1556 Moze ktos pomorze mi je rozszyfrowac
Wymienilem przewodziki od powietrza te cienkie i auto przestalo kopcic
Zrobilem tez logi zapisalem w exelu ale mam problem z ich wklejeniem jako zalaczniki prosze o pomoc
Zaczne od spr przewodów od IC do turbo
A w weekend postaram sie zrobic logi i wkleje do posta bede wdzieczny wtedy za pomoc przy ich ocenie
Moje pytanko czy jezeli jest tam jakas nieszczelnosc czy bedzie sie to objawiac tylko takim kopceniem czy np. zwiekszy mu sie spalanie ON Dodam ze o mocy nie pisze bo naprawde smiga bdb Zastanawia mnie to
Ciagle podpieram sie tym paskiem B4 tam wlasnie był uwalony przewód przy samym turbo od filtra powietrza i przeplywka faktycznie miala zle odczyty
POZDRAWIAM
[ Dodano: 16 Wrz 2007 21:57 ]
Błedy byly o nr P 1256 i P 1556 Moze ktos pomorze mi je rozszyfrowac
Wymienilem przewodziki od powietrza te cienkie i auto przestalo kopcic
Zrobilem tez logi zapisalem w exelu ale mam problem z ich wklejeniem jako zalaczniki prosze o pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 196 gości