Problem ze sprzegłem slizga nie slizga...?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Problem ze sprzegłem slizga nie slizga...?

Post autor: MaciejW » sob wrz 01, 2007 17:04

Otóz Panowie proste pytanko czy linka z samoregiulatorem moze miec wplyw na to ze slizga np. uszkodzony samoregulator lub cos....czy to jednak sprzegło,otóz nadziwniejsze jest to ze jak jade w korku czesto uzywam sprzego to nic nie slizga a czasem na trasie zaczyna nie rozumiem co sie dzieje czy sprzeglo sie konczy czy jak ?



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » sob wrz 01, 2007 17:12

MaciejW pisze:Otóz Panowie proste pytanko czy linka z samoregiulatorem moze miec wplyw na to ze slizga
może , spotkałem się z takim przypadkiem ,że pomogło energicznie pomajtanie linką na wszystkie strony.. (nic nie kosztuje - możesz spróbować ;) )



Awatar użytkownika
PatrykPucek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob cze 16, 2007 15:03
Lokalizacja: Wyskoć
Kontakt:

Post autor: PatrykPucek » sob wrz 01, 2007 17:18

uszkodził się ten element który jest odpowiedzialny za samonaciąganie się linki sprzegła. Ja miałem to samo. Gdy wciskałem sprzegło było tylko słychać taki dziwny zgrzyt. Wymontuj linke i zrób to co proponuje poprzednik :jezor: powinno pomóc, mi pomogło :okej:


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/52a073834770ff4e65a4f.jpg[/img]

MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: MaciejW » sob wrz 01, 2007 17:33

Matador pisze:
MaciejW pisze:Otóz Panowie proste pytanko czy linka z samoregiulatorem moze miec wplyw na to ze slizga
może , spotkałem się z takim przypadkiem ,że pomogło energicznie pomajtanie linką na wszystkie strony.. (nic nie kosztuje - możesz spróbować ;) )
ok spróbuje,a ja nie pomoze to co robic ?



Awatar użytkownika
PatrykPucek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob cze 16, 2007 15:03
Lokalizacja: Wyskoć
Kontakt:

Post autor: PatrykPucek » sob wrz 01, 2007 17:37

moze. sprzeglo z czasem sie wyciera a linka jest po to by te uszkodzenia skorygować, jesli nie dziala to nie skoryguje i sprzeglo sie slizga
:D


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/52a073834770ff4e65a4f.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 01, 2007 18:07

Ale jednak raczej będzie to zdarta tarcza sprzęgła, zwłaszcza w GTI:)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: MaciejW » sob wrz 01, 2007 19:08

Paweł Marek pisze:Ale jednak raczej będzie to zdarta tarcza sprzęgła, zwłaszcza w GTI:)
czemu tak myslisz ? czemu np.jak jade w korku to nic sie nie dzieje?



gopiter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: gopiter » sob wrz 01, 2007 20:36

Jadac w ruchu miejskim raczej nie korzystasz z pelnej mocy silnika w zwiazku z czym caly uklad przeniesienia napedu nie jest poddawany takim obciazeniom jak np. kiedy jadziesz w trasie i chcesz gwaltownie przyspieszyc (np. przy wyprzedzaniu).Wtedy uklad przeniesienia napedu jest poddawany duzemu obiciazeniu przez co sprzeglo jesli jest zuzyte nie jest w stanie przeniesc tej mocy i sie slizga...


Było MK3 - obecnie w trakcie poszukiwań następcy...

MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: MaciejW » sob wrz 01, 2007 20:39

gopiter pisze:Jadac w ruchu miejskim raczej nie korzystasz z pelnej mocy silnika w zwiazku z czym caly uklad przeniesienia napedu nie jest poddawany takim obciazeniom jak np. kiedy jadziesz w trasie i chcesz gwaltownie przyspieszyc (np. przy wyprzedzaniu).Wtedy uklad przeniesienia napedu jest poddawany duzemu obiciazeniu przez co sprzeglo jesli jest zuzyte nie jest w stanie przeniesc tej mocy i sie slizga...
oj to niedobrze czeka mnie wymian pewnie wkrótce maskara :(



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 342 gości