1,8 16V ADL w Cordobie = 1,8 16V KR lub PL w Golfie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

SX16V
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn sie 20, 2007 13:46
Lokalizacja: Bydgoszcz

1,8 16V ADL w Cordobie = 1,8 16V KR lub PL w Golfie?

Post autor: SX16V » sob wrz 01, 2007 16:38

Witam

Orientuje sie ktos czy silnik 1,8 16V 129KM montowany w Seatach z rocznikow 96-97 to ten sam motor co w Golfach MK2 Gti 16v ? Jesli to ten sam to bede bardzo wdzieczny za informacje dotyczace spalania Waszych Gti 16V. Mi przy normalnej jezdzie miejskiej pali 14l LPG, czy to nie za duzo? (Instalacja zwykla z komputerem)

Zauwazylem ze jest dosc malo samochodow z tymi silnikami, jaka ciesza sie one opinia?

Moje drugie pytanie jest skierowane juz do wszystkich jezdzacych na LPG, mam butle 41l a do pelna wchodzi mi za 58zl czyli jakies 28l. O ile sie nie myle powinno wchodzic troche wiecej do butli 41l. Mozliwe ze samochod przestaje chodzic na gazie gdy w zbiorniku zostaje okolo 10l? Jesli ktos spotkal taki przypadek albo wie gdzie lezy problem to prosze o informacje, chyba ze to norma 28l do pelna w butli 41l...



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: 1,8 16V ADL w Cordobie = 1,8 16V KR lub PL w Golfie?

Post autor: bugalon » sob wrz 01, 2007 17:25

SX16V pisze:Witam

Orientuje sie ktos czy silnik 1,8 16V 129KM montowany w Seatach z rocznikow 96-97 to ten sam motor co w Golfach MK2 Gti 16v ? Jesli to ten sam to bede bardzo wdzieczny za informacje dotyczace spalania Waszych Gti 16V. Mi przy normalnej jezdzie miejskiej pali 14l LPG, czy to nie za duzo? (Instalacja zwykla z komputerem)

Zauwazylem ze jest dosc malo samochodow z tymi silnikami, jaka ciesza sie one opinia?

Moje drugie pytanie jest skierowane juz do wszystkich jezdzacych na LPG, mam butle 41l a do pelna wchodzi mi za 58zl czyli jakies 28l. O ile sie nie myle powinno wchodzic troche wiecej do butli 41l. Mozliwe ze samochod przestaje chodzic na gazie gdy w zbiorniku zostaje okolo 10l? Jesli ktos spotkal taki przypadek albo wie gdzie lezy problem to prosze o informacje, chyba ze to norma 28l do pelna w butli 41l...
Mechanicznie jest prawie taki sam jak silnik PL. Sterowanie jest nieco inne, bo to lata na digifancie (i to bez MAF sensora). Jak masz instalacje na zwyklym mikserze zamiast Blosa, to spalanie 14 po miescie mozna uznac za normalne. Mi np KR w mk2 pali z Blosem po miescie okolo 13 litrow (bez zbydniego oszczedzania). Na zwyklym mikserze wykrecal o 1,5 litra wiecej.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 425 gości