Problem ze sprzegłem slizga nie slizga...?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem ze sprzegłem slizga nie slizga...?
Otóz Panowie proste pytanko czy linka z samoregiulatorem moze miec wplyw na to ze slizga np. uszkodzony samoregulator lub cos....czy to jednak sprzegło,otóz nadziwniejsze jest to ze jak jade w korku czesto uzywam sprzego to nic nie slizga a czasem na trasie zaczyna nie rozumiem co sie dzieje czy sprzeglo sie konczy czy jak ?
- PatrykPucek
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: sob cze 16, 2007 15:03
- Lokalizacja: Wyskoć
- Kontakt:
uszkodził się ten element który jest odpowiedzialny za samonaciąganie się linki sprzegła. Ja miałem to samo. Gdy wciskałem sprzegło było tylko słychać taki dziwny zgrzyt. Wymontuj linke i zrób to co proponuje poprzednik powinno pomóc, mi pomogło
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/52a073834770ff4e65a4f.jpg[/img]
ok spróbuje,a ja nie pomoze to co robic ?Matador pisze:może , spotkałem się z takim przypadkiem ,że pomogło energicznie pomajtanie linką na wszystkie strony.. (nic nie kosztuje - możesz spróbować )MaciejW pisze:Otóz Panowie proste pytanko czy linka z samoregiulatorem moze miec wplyw na to ze slizga
- PatrykPucek
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: sob cze 16, 2007 15:03
- Lokalizacja: Wyskoć
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 600
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
Jadac w ruchu miejskim raczej nie korzystasz z pelnej mocy silnika w zwiazku z czym caly uklad przeniesienia napedu nie jest poddawany takim obciazeniom jak np. kiedy jadziesz w trasie i chcesz gwaltownie przyspieszyc (np. przy wyprzedzaniu).Wtedy uklad przeniesienia napedu jest poddawany duzemu obiciazeniu przez co sprzeglo jesli jest zuzyte nie jest w stanie przeniesc tej mocy i sie slizga...
Było MK3 - obecnie w trakcie poszukiwań następcy...
oj to niedobrze czeka mnie wymian pewnie wkrótce maskaragopiter pisze:Jadac w ruchu miejskim raczej nie korzystasz z pelnej mocy silnika w zwiazku z czym caly uklad przeniesienia napedu nie jest poddawany takim obciazeniom jak np. kiedy jadziesz w trasie i chcesz gwaltownie przyspieszyc (np. przy wyprzedzaniu).Wtedy uklad przeniesienia napedu jest poddawany duzemu obiciazeniu przez co sprzeglo jesli jest zuzyte nie jest w stanie przeniesc tej mocy i sie slizga...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 155 gości