GTI PF digifant - silnik krokowy?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

BORYS82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 07, 2006 16:23
Lokalizacja: PIASECZNO

Post autor: BORYS82 » pn gru 11, 2006 17:35

Witam mam taki sam silnik i tez obroty mi falowaly i to tak maksymalnie od 500 do 3000 :grin: wymienilem krokowca i sie uspokoilo troche jezeli mi faluja to od 800 do 1300 a nie raz pol dnia jezdze i nie zafaluja ani na chwile ,przeloze jeszcze przeplywomierz na drugi ktory mam i moze bedzie idealnie.Slyszalem tez ze to moze byc wina przepustnicy ktora trzeba przeczyscic.



Awatar użytkownika
Mjasiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn lip 31, 2006 23:53
Lokalizacja: Pawłowice śląskie
Kontakt:

Post autor: Mjasiek » pn gru 11, 2006 18:07

Tylko mnie zastanawia czemu po nagrzaniu się silnika i po odłączeniu wtyczki z krokowca nie ma żadnych falowań ani przypadkowych gaśnięć więc chyba czyszczenie przepustnicy nic się ma do tego - bynajmniej u mnie....Oszalejeee #-o



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » wt gru 12, 2006 23:37

Mjasiek, miałem w polonezie coś takiego że jak miałem odłączoną jedną kostkę od wtrysku to było ok a jak podłączyłem kostke spowrotem to falowały obroty... Ale tam nie było krokowego bo był na 1punkcie. a co do Twojego problemu spróbuj odłączyć aku na noc. Rano podłącz odpal i zobacz jak będzie silnik pracował. Cos tam sie resetuje komp czy cuś... tak było przynajmniej w poldaczu



Awatar użytkownika
VWred
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 21:21
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWred » śr gru 13, 2006 00:14

Witam ja w swoim miałem cos podobnego. Obroty były na poziomie od około 800 do 3000. raz odłaczyłem krokowca było oki a raz nie i na odwrót. Mechanicy mówili że to krokowy.Też od tego wariowałem bo jak stałem na swiatłach to patrzyli jak na debila że silnik wyje jak głupi a na drugich swiatłach ( bardzo żadko ) potrafił zgasnać. Miałem już wymieniać krokowca ale zanim to zrobiłem to podczas wymiany uszczelniaczy wymieniłem uszczelke pod głowicą uszczelki od kolektora wydechowego i uszczelke od kolektora ssącego. Uszczelki były juz lekko powydmuchiwane. Po poskładaniu nic juz nie falowalo obroty nie skakały. Nie wiem czy zjechane już uszczelki mogą mieć wpływ na prace silnika nie znam sie, ale pisze po czym u mnie sie te zjawiska uspokoiły:)



Awatar użytkownika
Mjasiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn lip 31, 2006 23:53
Lokalizacja: Pawłowice śląskie
Kontakt:

Post autor: Mjasiek » śr gru 13, 2006 01:12

Hmm uszczelki czy pod kolektorem, głowicą, klawiaturą wykluczam bo gdy silnik mi się nagrzeje i odłączę krokowca z wtyczki to silnik chodzi stabilnie bez najmniejszych falowań i nie gaśnie w ogóle a raczej same uszczelki się nie uszczelniają gdy wsio jest zagrzane od silnika - zresztą tylko znowu włączę wtyczkę do krokowca na ciepłym silniku to falowanie, gaśnięcie powraca.....Muszę dorwać tego krokowca z literką C ale ni mam zamiaru kupowania ich paru sztuk :crazy:



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt sie 31, 2007 12:26

a powiedzice co to moze byc ze na zimnym silniku auto nie chce chodzic a na cieplym tak od 50 stopni jak reka odjoł. Na zimnym chodzi ok 3-4 sek i gasnie. Mam tez gaz i na gazie jest wszystko OKI.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt sie 31, 2007 12:51

Mjasiek pisze:Tylko mnie zastanawia czemu po nagrzaniu się silnika i po odłączeniu wtyczki z krokowca nie ma żadnych falowań ani przypadkowych gaśnięć więc chyba czyszczenie przepustnicy nic się ma do tego - bynajmniej u mnie....Oszalejeee #-o
A kto Ci powiedzial ze to wlasnie krokowiec jest zepsuty ? Najpierw zacznij od sprawdzenia szczelnosci w dolocie, czy gdzies pomiedzy przeplywomierzem a kolektorem ssacym silnik nie zasysa powietrza z zewnatrz.

Potem sprawdz krancowki przepustnicy. Przede wszystkim krancowke zamkniecia.

Potem zabierz sie za sonde lambda i na koniec dopiero powinienes grzebac przy krokowcu.

Jesli nie wiesz jak to wszystko zrobic to oddaj auto do warsztatu elektromechanicznego i na pewno goscie sobie poradza. To bardzo prosty uklad wtryskowy.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Mjasiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn lip 31, 2006 23:53
Lokalizacja: Pawłowice śląskie
Kontakt:

Post autor: Mjasiek » pt sie 31, 2007 14:48

Nie ufam mechanikom i dlatego sam doszedłem do tego co było zepsute i jak się okazało był to krokowy plus mała regulacja idle i chodzi i jeździ ale opisałem już wcześniej ten problem jak z tym poradziłem sobie ;P



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 260 gości