Wczoraj zaskoczyło mnie to że jak dodałem więcej gazu to obroty nie spadały od razu, tylko prze cheilę trzymają tak koło 5000 i powoli spadają na wolne. Co to moż ebyć?
Czy jakieś podciśnienie? Czy może przepustnica się zacina? Miał ktoś cośtakiego? Dzięki za odpowiedzi.
[mk2] dziwne objawy gaźnika 2e2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
O człowieku. O tym gaźniku już tomy spisali biedacy którzy go mieli. Należe do nich niestety. Ogólnie to b. nieprzyjemny wytwór. Z tym że taki objaw jak masz może wynikać niekoniecznie z awarii gaźnika. Chyba linke sprawdziłeś.
Sprawdż przewody podciśnieniowe do regulatora trójpołożeniowego czy nie spadł któryś ( taki okrągły bajer śr. ok 4 cm ). I wogóle sprawdź je wszystkie czy szczelne.
O gaźniku 2E2 masę na necie. Znajdziesz na forum różnych im przez Gogle
Sprawdż przewody podciśnieniowe do regulatora trójpołożeniowego czy nie spadł któryś ( taki okrągły bajer śr. ok 4 cm ). I wogóle sprawdź je wszystkie czy szczelne.
O gaźniku 2E2 masę na necie. Znajdziesz na forum różnych im przez Gogle
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: pt paź 29, 2004 18:20
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: VW JETTA mk2
wiem że tomy spisali, ale już się uporałem. ta dźwignia przy regulatorze trójpołożeniowym była posmarowana jakimś smarem i to stwardniało i dlatego nie wracało szybko do położenia wolnych obrotów, przesmarowałem to olejem mamszynowym i jest git. linke i wszystkie podciśnienia sprawdziłem odrazu, bo to podstawa.
[url=http://www.tkk.org.pl]TUNING KLUB KRAKÓW[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 219 gości