Kopcenie przy 3 tys. obrotów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: pawel21_5 » wt sie 28, 2007 20:31

Ja pewnie mam małe ciśnienie bo kawałek na prostej jechałem i 140 przy 3 500 obrotów a więcej nie chciał się za bardzo zebrać.Minimalnie zmniejszyłem tą dawkę i praktycznie nie kopci nie ma żadnej chmury za mną.Ale przedtem tak samo jechał

[ Dodano: 29 Sie 2007 17:40 ]
Ma może ktoś fotkę turbiny do SB.Gdzie się wpina ten manometr i gdzie jest regulacja ciśnienia?



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt sie 31, 2007 00:11

tutaj masz miejsce do regulowania csnieniem turbiny jest to tak zwany West Gate, odkrecasz srobke 10' i imbusem 3' wkrecajac ten krociec zwiekszasz cisnienie, a wykrecajac zmniejszasz Obrazek a zeby podłaczyc manometr musisz wstawic trojnik w przewod idący od kolanka kolektora ssacego do pompy trdno go nieauwazyc tam wpinasz manometr i sprawdzasz :) Obrazek mam nadzieje ze rzuciłem jakies swiatło na sprawe :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: pawel21_5 » pt sie 31, 2007 15:09

Dzięki wielkie teraz już wszystko wiem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości