2,5 AFB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

2,5 AFB

Post autor: tomasz25 » czw sie 30, 2007 21:20

siema zhamowałem mój nowy nabytek i takie oto cyrki wyszły http://www.fotoszok.pl/displayimage.php?pos=-1097

co moze go boleć ( bo mi spać to nie daje ) moment ładny w serii a koni brak
wałków nie słychać,przebieg raczej ori 176 tys(ksiązka,naklejki serwisowe,stan ogólny).
Ostatnio zmieniony sob sie 16, 2008 16:18 przez tomasz25, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw sie 30, 2007 22:28

1.diagnoza dynamiczna vag
2. jeżeli ona nic nie wykaże to może katalizator się zapchał



Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » czw sie 30, 2007 22:35

diagnoze zrobie a kata i tak miałem wyciac wiec zobaczymy,ale martwie sie ze bedzie ból :(
Ostatnio zmieniony czw sie 30, 2007 22:36 przez tomasz25, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw sie 30, 2007 22:40

tomasz25 pisze:diagnoze zrobie a kata i tak miałem wyciac wiec zobaczymy,ale martwie sie ze bedzie ból :(
pewnie na diagnozie wszystko wyjdzie



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sie 30, 2007 22:45

czytałem na forum diagtronika o Twoich problemach...
tomasz25 pisze:ale martwie sie ze bedzie ból :(
a mówili Ci koledzy nie bierz 2.5 TDI bo bedziesz miał kłopoty... tu każda naprawa kosztuje 2x tyle co w 1.9 TDI

2,5 TDI podobno nie mają giftów i nie trzymają seri wiec nie masz sie co przejmować, zrób logi dynamiczne wtedy moze ktoś Ci pomoże...



Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » czw sie 30, 2007 22:49

cowboy, witam ,ładnie sie programen zrobił ale czy nie za mocno wykręcony(z takiej seri-czy nie ma to znaczenia) ??wiem ze jezdza ludy na 190 ps i 410 nm

[ Dodano: 30 Sie 2007 22:51 ]
troche aut obejrzałem i nic nie było ładnego do kupienia i trafił sie ten kondon:) a chciałem arla...
ale cóż trzeba zrobic wycieki sprawdzić motor do końca i jezdzić :crazy:
Ostatnio zmieniony czw sie 30, 2007 22:54 przez tomasz25, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sie 30, 2007 22:57

moze mała moc w serii brała się z tego spadku momentu jakby overboost albo moze mało paliwka

tak czy owak po wirusie się to wygładziło...ale ja na Twoim miejscu najpierw wymieniłbym rozrząd, sprawdził odme pouszczelniał co tam trzeba, wymienił filtry i dobrze zdiagnozował auto a dopiero po tym pojechał do uysego...

popatrz tu na wykres kolegi AKN 2,5 TDI tez ma takie fale i nie trzyma serii

http://images21.fotosik.pl/285/f15f5ac56c63fffd.jpg

[ Dodano: Czw Sie 30, 2007 23:04 ]
i kolejny wykresik

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopi ... hlight=2.5

ogólnie cięzko znaleźć w sieci wykresy zawirusowanych 2,5 TDI



Awatar użytkownika
tucek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: czw gru 23, 2004 21:33
Lokalizacja: 3city
Kontakt:

Post autor: tucek » czw sie 30, 2007 23:11

2,5 TDI jest awaryjnym silnikiem
ja jestem juz po wymianie pompy wtryskowej i przepływomierza
a częstą usterką są też wałki
mi osobiście odradzano wirusowanie ze zwzględu na awaryjność tego silnika


MK3 R36

Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » sob wrz 01, 2007 12:49

tucek, no duzo róznych opini o tym motorze ,mam nadziej ze nie będzie tak źle


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości