Rano ciężko zapala potem już "na dotyk"

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » śr sie 29, 2007 13:33

a czujnik temperatury cieczy sprawdzałeś? Możliwe, że w momencie rozruchu podaje zawyżone wartości. Mógłbyś sprawdzic ciśnienia na pompie. Może już nie wyrabia.



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » czw sie 30, 2007 08:38

w76marko pisze:Witam , czujnik temp. jest wymieniony ..... być może pompa siada ... jak zmierzyć jej ciśnienie ??

czy taka pompa pasuje do mojego golfa ??
ABU , 93r. 1.6benz
http://www.allegro.pl/item229016931_pom ... 1_bar.html
trzeba podjechać do mechanika i on weźmie ci cisnieniomierz podłaczy pod przewód paliwowy dochodzacy do silnika i bedziesz wiedział jakie jest ciśnienie

[ Dodano: Czw Sie 30, 2007 08:40 ]
co do samej pompy paliwowej to powinienieś założyć taka jaka masz w baku tzn. jak ma 3 bary do lazóz 3 barową bo ta w linku ma 1,2 bara i ona do dobrych nie zalicza sie



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » czw sie 30, 2007 13:43

Już drugi rok jeżdze na pompie z allegro za 80 zł. JEst troszke głośniejsza ale nic poza tym się nie dzieje. Wybór należy do Ciebie. Ogólnie bym się kierował tym czy masz szczęście w życiu. Jeśli tak, to możesz trafić na dobry egzemplarz:)
ABU to silnik jednopunktowy i ma zasilanie 1.2 bara.



Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » czw sie 30, 2007 14:19

prawdopodobne że nie trzyma zawór zwrotny pompy i po dłuższej przerwie nie ma odpowiedniego ciśnienia



bonifacy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw maja 24, 2007 20:57
Lokalizacja: niedaleko Katowic

Post autor: bonifacy » czw sie 30, 2007 15:28

Witam . Ja bym w pierwszej kolejności sprawdził układ zapłonowy , a potem zastanowił nad wymianą pompy paliwa . Zobacz czy jest i jaka jest iskra przy bróbie uruchomienia zimnego silnika i zobacz jakie są przerwy na świecach. Pozdrawiam .



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 230 gości