Masz na myśli dysze natrysku oleju na tłok???dysza wtrysku oleju (?)
Brak mocy, czarny dym, nierowna praca klekota.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
A powinno raczej występować gdyby to zawór ciśnienia oleju w pompie byłOHMTech pisze:Na pozostałych biegach nie mam tego zdarzenia
Ostatnio zmieniony śr sie 29, 2007 18:42 przez arturo, łącznie zmieniany 1 raz.
damcio151 pisze:jeżeli kupiony był od 1 właściciela to ok .... jeżeli nie to na bank był cofanyOHMTech pisze:byłem w klekocie mam na TOTAL - 63 582 jak kupiłem miał ~ 58 000
Nabyty za 50€ od wujka 1 właściciel. Szybko dorobił sie AUDI a on stał czasami jeździł.
Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.
a przy 200km/h nic sie nie dzieje na zadnym biegu tylko na 1. cos mi sie wydaje ze za duzo gnoju wlewa w cylindry. Jak cisne turbawka wskakuje mi na 1.5 bara nastepnie po pewnym czasie wraca do 1.0. Wczesniej max to mialem 0,85. Moze za duzo turbawka podaje. qtwa sam nie wiem
Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.
to nie jest wina turbo , ani nastawnika , jeżeli bez problemu jedzie 200km/hOHMTech pisze:a przy 200km/h nic sie nie dzieje na zadnym biegu tylko na 1. cos mi sie wydaje ze za duzo gnoju wlewa w cylindry. Jak cisne turbawka wskakuje mi na 1.5 bara nastepnie po pewnym czasie wraca do 1.0. Wczesniej max to mialem 0,85. Moze za duzo turbawka podaje. qtwa sam nie wiem
dalej stawiam na zawór
Cześć kolego. Z moim silnikiem dzieje się identycznie - jak przeholuje z obrotami na 1ym biegu to zaczyna klekotac, zachowuje sie jakby palil na 2 garnuchy no i z tyłu czarno- efekt mija po kilkunastu sekundach jechania na luzie i wolnych obrotach. Silnik oczywiście zachipsowany. Wydaje mi sie że to wina programu- czegoś jest za dużo, myślę tak bo ostatnio przełożyliśmy mojego kompa do kolesia TDI'ka który miał serie i u niego też tak zrobiło przez co strasznie zbladł bo nie wiedział co się dzieje gdyż nigdy się mu to wcześniej nie zdażyło. Dodam że chip był robiony w niemczech.
Pozdrawiam i mam nadzieję że ktoś wreszcie rozwiąże tą zagadkę.
Pozdrawiam i mam nadzieję że ktoś wreszcie rozwiąże tą zagadkę.
też tak uważam, pozatym raczej kopciłby niespalonym paliwem.arturo pisze:Na pozostałych biegach nie mam tego zdarzenia
A powinno raczej występować gdyby to zawór ciśnienia oleju w pompie był
Moim zdaniem masz co najmniej 2 problemy:
Auto które wiecej stoi niż jeździ do tego dowalony wirus = kłopoty.OHMTech pisze:Kupiłem go od rodziny z niemiec nic innego nie robil jak wymieniał płyny przeglady robił i przede wszystkim pucował i stał w garazu. Od wielkiego dzwona gdzies nim jechał.
Wiesznie sie hydrauliki powoduje prace silnika nie na wszystkich garach, jest to uzaleznione od zbyt wysokiego ciśnienia oleju - wiesza sie zawór na pompie i zamiast 4bar jest 8, ale to jest uzaleznione od prędkości obrotowej silnika i nie ma znaczenia na jakim biegu sie jedzie - choc jesli auto wiecej stało niż jeździło to wykluczyc tego nie można - w dlaszym ciągu jednak twierdze że kopciłby niespalonym paliwem, druga sprawa 1,5bara w overbooscie jak na 1Z to sporo, ale tu juz potrzebna będzie diagnoza.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
OHMTech,
ja mysle ze to nie problem cis. oleju. W takich przypadkach wyglada to troche inaczej niz u ciebie. Choc mozna by zmierzyc cis. oleju i juz bysmy wiedzieli a nie tylko sie domyslali.
Co sie dzieje jak dasz gazu bez obciazenia ? tzn na luzie,
Ja proponowal bym zrobic logi i to tak kompleksowo na wolnych
001 ,013
na obciazeniu 003,008,011 nastepnie 004
i do tego sprowokowac takie zachowanie na 1 biegu i znow log 001,003,004
moze tam bedzie cos konkretnego widac
ja mysle ze to nie problem cis. oleju. W takich przypadkach wyglada to troche inaczej niz u ciebie. Choc mozna by zmierzyc cis. oleju i juz bysmy wiedzieli a nie tylko sie domyslali.
Co sie dzieje jak dasz gazu bez obciazenia ? tzn na luzie,
Ja proponowal bym zrobic logi i to tak kompleksowo na wolnych
001 ,013
na obciazeniu 003,008,011 nastepnie 004
i do tego sprowokowac takie zachowanie na 1 biegu i znow log 001,003,004
moze tam bedzie cos konkretnego widac
pozdr.
voss
voss
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 208 gości