Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » czw sie 16, 2007 11:53

zaprzal pisze:Michnik, mial k14 i ja baaardzo latwo wymienic na k24

z k03 jest gorzej bo trzeba zmienic kolektor i downpipe ale tez sie da, poczytaj, byl juz taki temat
No ja mam niestety K03. Była regenerowana jakies 15000km temu i jak narazie chodzi świetnie(jak na k03 ;) ). Także raczej jeszcze nie będę jej wymieniał...



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » czw sie 16, 2007 14:56

zaprzal pisze:z k03 jest gorzej bo trzeba zmienic kolektor i downpipe ale tez sie da, poczytaj, byl juz taki temat
Już nie długo ja się wezmę za swapa K03 na K24 i wtedy zdam relacje :)

PozdraVWiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw sie 16, 2007 20:43

Dj Darecki pisze:
zaprzal pisze:z k03 jest gorzej bo trzeba zmienic kolektor i downpipe ale tez sie da, poczytaj, byl juz taki temat
Już nie długo ja się wezmę za swapa K03 na K24 i wtedy zdam relacje :)

PozdraVWiam
ja tak samo będe robił swapa z k14 na k24 - będzie sie działo

ahh.... te klekoty....
nie wiem jak wam , ale mi ciągle mało. Tylko te mody.. mody .. i mody - opanujcie sie , bo oszaleje :finga: :finga: :finga:


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Ropet1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt lip 10, 2007 08:48
Lokalizacja: KArtuzy

Post autor: Ropet1 » wt sie 21, 2007 09:39

siema
Mam mały problem z tym modem. Zrobiłem wszystko tak jak z tego schematu i coś mi hm stuka albo ociera podczas wciskania pedału gazu.
Może to być spowodowane tym że ten bolec ociera o trzpień i jak sie wyrobi to zniknie ten problem?
I jeszcze jedno hm trochę mnie to zmartwiło ale ja nie znalazłem u mnie tego koła zębatego
czy to normalne???????



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt sie 21, 2007 20:16

moze mi ktos da jakies fotostory jak podnosi sie cisnienie w K24
koleszka wymienil silnik i ma taka turbine dmucha 0,6 ale strasznie mozolnie cisnienie rosnie gdzie i co dlubnac zeby bylo wiecej cisnienia
fak ze ma wydech caly od 1.6D i go zamulac bo troche slabo idzie jak na 70PS



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw sie 23, 2007 15:23

ja bym jej nie podkrecal bez porzadnego downpipe... dla bezpieczenstwa
powiadasz zeby narazie nic niegrzebac,chodzi ci o uklad wydechowy razem z dowpipe czy od kolanka i dalej w uklad wydechowy??
czyli wymienic najpierw uklad na np od TD i dopiero krecic?? czy robic juz na 2,5' razem z downpipe hardcorowo nie bedzie krecony bo koleszka dopiero zapoznaje sie z golfem wiec na krecenie mocniejsze przyjdzie czas ;)
p.s jeden we wsi musi byc szybszy :lol:

tomcio, dzieki za info :pub:



Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » śr sie 29, 2007 21:04

jak na poczatek to zakladac pina zwyklego czy wezszego ? bo mam zgryz i co piszecie z tym obracaniem go ,odrazu tezba z tego co wyczytalem w orginalne wytoloczenie spasowac tak?



bigor

Post autor: bigor » wt wrz 04, 2007 20:05

Jest ktoś z woj. pomorskiego kto bawił się w mody AAZ ?? bo nie chciałbym czegoś popsuć ;)



Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » wt wrz 04, 2007 20:17

ja zamontowalem pinka i jestem zajebiscie zadowolony turbo mulek zmienil sie nie do poznania :okej: pin oczywiscie waski chyba 4mm :P o ile dobrze pamietam :P


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » wt wrz 04, 2007 23:36

Virus177 i duzo sie bawiles z ustawieniami? ja z tego samego magazynu biore pina ale 4.6 , na dniach bedzie, i jestem ciekaw o ile odmula,jakies konkretne roznice mozesz podac ?

[ Dodano: 04 Wrz 2007 23:37 ]
aha.. dawke mialem pzedtem serie czy cos podkrecales? i czy turbo podkreciles op zalozeniu pina



Slavio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob sty 21, 2006 16:08
Lokalizacja: Stara Olszewnica

TD - regulacja LDA

Post autor: Slavio » czw wrz 06, 2007 20:50

Panowie. Jak mi sie udało wkleić to niżej macie miernej jakości zdjęcie fabrycznego pina z 1,9 td przeszlifowanego zwykłą kątówką przeze mnie. Wymiary orientacyjne .U mnie pin +zwiekszona dawka i turbo na 1,1 bara daje 11,5 s do 100. Nie mam intercoolera. [Obrazek

Jak ktos bedzie to robił to niech uważa żeby nie zeszlifować na płasko dolnej części pin-a. Ja na to uwagi nie zwróciłem i robiłem sobie drugi z pręta.Na szczęście udało się.
Ostatnio zmieniony czw wrz 06, 2007 20:55 przez Slavio, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Re: TD - regulacja LDA

Post autor: souler » czw wrz 06, 2007 20:57

Slavio pisze:zwiekszona dawka i turbo na 1,1 bara daje 11,5 s do 100
to bardzo duzo wciaz masz. czyzby silnik juz nie pierwszej mlodosci albo powietrza malo.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości