pompa wtryskowa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pompa wtryskowa
witam
najprawdopodobniej mam do wymiany pompe wtryskowa w moim samochodzie. Dowiedzialem sie, że do mojego silnika jest tylko jedna pompa. Mam do kupna po okazyjnej cenie nowa i teraz mam jedno pytanie. Czy to cos czarne przy pompie taka plastikowa oslona do ktorej ida kabelki to immo?? jezeli tak to czy da sie przelozyc do nowej pompy? czy trzeba bedzie cos modzic programowac itp.
najprawdopodobniej mam do wymiany pompe wtryskowa w moim samochodzie. Dowiedzialem sie, że do mojego silnika jest tylko jedna pompa. Mam do kupna po okazyjnej cenie nowa i teraz mam jedno pytanie. Czy to cos czarne przy pompie taka plastikowa oslona do ktorej ida kabelki to immo?? jezeli tak to czy da sie przelozyc do nowej pompy? czy trzeba bedzie cos modzic programowac itp.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Ja jak wymienialem pompe u siebie to wystarczylo ta kostke immo przelozyc do nowej pompy i niczego nie trzeba programowac. Jedyny problem jest tylko w wykreceniu tej puszki, bo sam tam jednorazowe sruby ktore przy pierwszym dokreceniu sie urywaja i jedyny sposob ich odkrecenia to rozwiercenie.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy chodzi o silnik który Masz w opisie auta??? Jak tak to od kiedy 1Y ma pompe do której wchodzi wiązka przewodów?marcin999 pisze:Czy to cos czarne przy pompie taka plastikowa oslona do ktorej ida kabelki
chyba że masz 1Z to ok!
Nic nie trzeba programować! Trza tylko statyczny kąt wtrysku ustawić!!!marcin999 pisze:Mam do kupna po okazyjnej cenie nowa i teraz mam jedno pytanie. Czy to cos czarne przy pompie taka plastikowa oslona do ktorej ida kabelki to immo?? jezeli tak to czy da sie przelozyc do nowej pompy? czy trzeba bedzie cos modzic programowac itp.
arturo,
tak chodzi mi o ten silnik ktory mam w opisie, a jest to 1Y i to wlasnie z jego pompy wychodzi wiazka przewodów. Mimo, że jest to pompa mechaniczna ( nie sterowana przez komputer) sa to przewody od immobilajzera.
tak chodzi mi o ten silnik ktory mam w opisie, a jest to 1Y i to wlasnie z jego pompy wychodzi wiazka przewodów. Mimo, że jest to pompa mechaniczna ( nie sterowana przez komputer) sa to przewody od immobilajzera.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
A moze te przewody nie sa z immo tylko z elektrozawora przyspieszenia kata wtrysku ? Jesli ida do takiego czarnego "pudelka" na elektrozaworze zatrzymania silnika (na gorze glowicy pompy) to rzeczywiscie ida do immo, natomiast jak ida na dol pompy to jest sterowanie przyspieszeniem kata wtrysku.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
W TDI to jest to elektrozawór N108 do regulacji kata wtrysku a w 1Y to nie wiem.marcin999 pisze:a na dole do tego pudelka to nie wiem juz co to jest
[ Dodano: 29 Sie 2007 20:35 ]
Być może jest do tego samego bo pompy od 1Y i 1Z dół maja prawie taki sam tylko zamiast mechanicznego regulatora dawki-NSTAWNIK tylko Co? by tym sterowało jak nie ma ECU w 1Y. Do immo raczej był by podłączony zawór STOP tak jak Dario84, napisał.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
No to wszystko jasne nie masz immo. Te przewody sa do elektrozaworu ktory przyspiesza kat wtrysku paliwa. Tym elektrozaworem steruja przekazniki przy skrzynce bezpiecznikowej. Na zimnym silniku kiedy grzeja swiece jest przyspieszony kat wtrysku.
Ostatnio zmieniony śr sie 29, 2007 20:43 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
W 1y było immo powiedz jak masz położony elektrozarów pionowo czy poziomo jak masz immo to elektrozawór będzie poziomo a jak nie masz to pionowo, jak jest immo to są 2 elektrozawory w pompie. Zmieniałem ostatnio silniki i właśnie nowy miał immo i było tak jak pisze. A ze samochód nie miał fabrycznie immo to trzeba było wywalić z pompy tą czarną puszeczkę i podłączyć 2 elektrozawory do prunda i jest wsio ok teraz. Jak możesz to wyślij zdjęcia tej pompy co masz będzie wtedy wiadomo o co chodzi.
MAM tylko moze to nie sa te kable.Dario84 pisze:No to wszystko jasne nie masz immo.
automatyczneA nie ma tam przypadkiem ręcznego przyspieszacza na linke?
wlasnie nie wiem co jest. Pisalem wczesniej posty, ale nikt mi nie potrafi pomóc. Powiem krotko samochod w pewnym momencie podczas jazdy zaczal przyspieszac (obroty na max) pozniej kleby bialego dymu i zero reakacji na gaz obroty jalowe ok 2000- maksymalnie sie wkrecal na 2600. teraz to juz wogole padl nie da sie go uruchomic. Przy okazji poszedl mi rozrusznik wiec nie moglem nic zrobic dopiero dzisiaj posprawdzam kompresje i wstepnie pompe.arturo pisze:A można wiedzieć z jakiej przyczyny chcesz wymienić pompę ?
dzisiaj to zrobie jak bede u mechanika. Immo jest fabryczne.pdmcyc pisze:Jak możesz to wyślij zdjęcia tej pompy co masz będzie wtedy wiadomo o co chodzi.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Ja w aaz mialem immo i to byla taka czarna kostka nalozona na elektrozawor zatrzymania silnika, i nie bylo 2 elektrozaworow od zatrzymania. Z objawow mozna wywnioskowac ze pompa wysiadla. Jesli nie masz przyspieszacza na linke to te przewody o ktorych wczesniej pisales ida do przyspieszacza kata wtrysku. Immo musi byc na elektrozaworze zatrzymania silnika.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości