Problem z ABS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Problem z ABS

Post autor: stempel72 » wt sie 28, 2007 07:40

Wg. VAG pokazuje błąd 00287 czyli Uszkodzony czujnik prawy tył, czujnik wymieniłem, błąd wykasowałem, a on nadal wyłazi. Powiedzcie mi gdzie w moim aucie jest sterownik ABS. Pompa od ABS jest pod pompą hamulcową. Czy pod kanapą są jeszcze jakieś wiazki ABS ? Podejrzewam, że jakaś złączka nie kontaktuje.


VR6 + STAG 300

Stroosiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 20:49
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Stroosiu » wt sie 28, 2007 11:30

Witam :) Najlepiej sprawdzić czujniki miernikiem (powinny mieć coś koło 1kOhm), a w dalszej kolejności przewody je łączące. U mnie jeden się przetarł i także pokazywał uszkodzenie czujnika. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt sie 28, 2007 11:40

Stroosiu pisze:Najlepiej sprawdzić czujniki miernikiem
a gdzie mozna znalezc wtczki?? w pasku b5


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Post autor: gtibodek » wt sie 28, 2007 12:20

u mnie też tak było wymieniłem czujniki tył i przód i działa :bigok: a sterownik powinien być pod siedzeniem pasażera?! :bajer:


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » wt sie 28, 2007 17:55

gtibodek, pewny jesteś ze pod siedzeniem pasażera ? Bo już mi kazali go szuka pod tylną kanapą, ale tam go nie ma. Mam wywali fotel i szukac pod wykładziną ? Czujniki już dawno sprawdziłem miernikiem, mają po ok. 1100 ohm. Ten co miał by trafiony wg. VAG już wymieniłem. Kable od tylnych czujników idą w lewym progu do przodu auta, jeszcze nie wiem gdzie.


VR6 + STAG 300

balcer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw paź 05, 2006 10:02
Lokalizacja: Wyrzysk
Kontakt:

Post autor: balcer » wt sie 28, 2007 22:54

Sprawdź czy nie jest zabrudzone miejsce gdzie jest wkręcony jest czujnik, za czujnikiem jest obręcz z dziurkami lub w piaście są nacięcia - zależy od autka, mogą być zabrudzone i dlatego czujnik może głupieć.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sie 28, 2007 23:13

stempel72 pisze:pod siedzeniem pasażera ?
pewnie tak jak w nowszych trójkach, pod maską gdzieś koło pompy. Trzeba sprawdzić kable, od wtyczki do tego sterownika.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Post autor: gtibodek » śr sie 29, 2007 09:02

kolego widziałem już pod siedzeniem pasażera i pod nogami kierowcy lub podszybie już w kilku miejscazh widzialem

[ Dodano: 29 Sie 2007 09:04 ]
http://www.allegro.pl/item225169132_kom ... at_b4.html
szukaj tego


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » śr sie 29, 2007 09:26

Paweł Marek, właśnie kablke od czujników wchodzą bezpośrednio w moduł pod pompą ABS, c7zyli sterownik jest zintegrowany z pompą.
balcer,
ściągałem obie tarcze z tyłu i czyściłem wieńce i czujniki, bo było tam nieco syfu.

Z tego co zauważyłem to na wtyczkę od ABS do sterownika kapał płyn chłodniczy, może on spowodował tam jakąś korozje? Nie wiem jak tam się dostac żeby to wyczyścic.


VR6 + STAG 300

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sie 29, 2007 14:44

stempel72 pisze: kapał płyn chłodniczy
to pewnie ta przyczyna. Musisz jakoś wtyczki zdjąc i preczyściś. Nie podam szczegółów bo miałem do czynienia tylko ze starsza wersją ABS z kompem pod kanapą.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » sob wrz 01, 2007 10:30

czy to mozliwe żeby poleciały dwa czujniki w jednym czasie?
Vag pokazuje raz prawy raz lewy. Po badaniu rezystancji czujnik nic nie pokazuje. Kupiłem nowy jeden czujnik ma okolo 1300ohm i po podlaczeniu go komputer pokazuje ze jest dobry, ale nie weim dlaczego dwa na raz??


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Post autor: gtibodek » sob wrz 01, 2007 10:40

marcin999 pisze:czy to mozliwe żeby poleciały dwa czujniki w jednym czasie?
Vag pokazuje raz prawy raz lewy. Po badaniu rezystancji czujnik nic nie pokazuje. Kupiłem nowy jeden czujnik ma okolo 1300ohm i po podlaczeniu go komputer pokazuje ze jest dobry, ale nie weim dlaczego dwa na raz??
tak kolego ja tak miałem i dopiero wymieniłem lewy przód i prawy tył i jest teraz gitara
Pozdrawiam. Popatrz na kable dobrze bo u mnie z przodu był kabelek urwany


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 283 gości