to że pompa pracuje non stop na LPG to nroma, o ile się nie założyło specjalnego przekaźnika odcinającego ją.
Piszesz że silnik po przełączniu na benę nie gaśnie natychmiast tylko stopniowo toby świadczyło że coś tam jednak ta pompa podaje tylko za mało. Więc sprawdź tą biegunowość podłączenia, z tym że nie elektrycznego (bo wsuwki plus i minus na pompie mają różne średnice i nie wiem jak mozna się pomylić) tylko czy wężyki nie zostały zamienione przy pompie.
Potem sprawdź stan filtra paliwa, a jak dano nie wymieniałeś to po prostu zmień "w ślepo".
Potem orientacyjnie sprawdź czy jest ciśnienie paliwa we wtrysku. Po jeździe na gazie po prestudzeniu silnika żeby pożaru nie było wykręć wtryskiwacz rozruchowy i podaj mu napięcie na klrótko lub wyciąg regulator ciśnienia. Jak będzie porządny wytrysk paliwa to jakieś tam ciśnienie jest i trzeba będzie szukać dalej. Zajrzyj też do wężyka podciśnieniowego dochodzącego do regulatora ciśnienia paliwa czy nie ma w nim beny. Ma nie być, jeśli jest to regulator uwalony.
[ Dodano: Wto Sie 28, 2007 4:39 pm ]
1H0 906 091 pod tym numerem na stronie
http://www.pompy.net/sklep,2130,,,02,,p ... -24-0.html są błędy, numer podany jest zarówno do jedno jak i wielopunktów. Więc zwróć uwagę jaką pompe kupiłeś. Ma mieć szar-kremowy plastyk pokrywy a nie czarny. W katalogu MTM odpowiednia dla Twojego auta ma oznaczenie Mpi, a nie Spi (te są do jednopunktu).