Zaworki N75 i N 18 w AFN-nie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krzys887
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Zaworki N75 i N 18 w AFN-nie

Post autor: krzys887 » pn sie 27, 2007 23:34

Witam wszystkich!
Mam pytanie, czy moje zaworki N75 (czarny koncuweczka) i N18 (biała koncuweczka) są prawidłowo podłączone tymi weżykami.Moje pytanie bierze sie stąd ze zaworek z biała głowka ma ułamana jedna końcuweczke a na jedym z pozostałych wężyków odchodzących od niego jest trójnik zrobiony. Auto łapie tryb awaryjny gdyż turbinka przeładowuje, dochodzi do 2500 milibarów przy 3000 tys. obr ( wklejałem tydzien temu screena z testow vagiem).Nie wiem czy to może być przyczyna przeładowania.Jeśli nie to bedziemy szukac dlelej.Napiszcie też jak mozecie jak to powinno być podłączone bo- CI mechanicy mnie osłabiają.Pomóżcie prosze.Dołączam foty połączenia tych zaworków.

Mam jeszcze jedno pytanko: moj ojciec ma golfa II GTD (88/89) i ma tam ABS spalił mu sie silnik pompy ABS. Ma ktos moze taki silniczek na zbyciu albo wie gdzie go mozna dostac bo nigdzie tego nie ma. Oto numer z tego silniczka 10. 0511-90 281.DZieki wielkie.


Obrazek Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
makeć
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: sob sie 04, 2007 12:10
Lokalizacja: 3city
Kontakt:

Post autor: makeć » wt sie 28, 2007 06:54

krzys887 pisze:N75 (czarny koncuweczka) i N18 (biała koncuweczka)
-odwrotnie.
może ten rysunek Ci coś powie...
Obrazek


Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).

krzys887
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: krzys887 » wt sie 28, 2007 08:24

U mnie ten z czarna koncuweczka byl przykrecony na blotniku a ten z biala gdzies tam nizej.ten z Od tego z biala odchdoza tylko dwa wezyki a jedna wyjscie tak jakby bylo ulamane. Nie wiem co mam z tym robic. Jesli kupie inny zaworek to nawet nie wiem jak to polaczyc.Poradzcie cos.



androv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn sie 07, 2006 16:37
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: androv » wt sie 28, 2007 10:05

Podłącz jak na foto
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Jak by co VAG. VCDS

krzys887
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: krzys887 » wt sie 28, 2007 22:38

Androv dobry ten twoj rysunek ale moglbys jeszcze wrzucic opis do tych elementow bo ja widze tam jakeis 3 zaworki :).Dzieki



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt sie 28, 2007 23:10

krzys887, przecież w drugim Twoim takim samym temacie dałem CI schemat z opisem ..... możesz równie dobrze korzystać z niego

[ Dodano: Wto Sie 28, 2007 23:37 ]
no i dałem CI schemat do Twojego silnika
na tym schemacie zamieszczonym przez androv masz tak
1,3 nie tyczą się Twojego silnika
2. N18
4. N75
5. zawór zwrotny
6. zbiornik podciśnienia
7. obudowa filtra powietrza
8. turbo
9. EGR
10. jakiś łącznik
Ostatnio zmieniony wt sie 28, 2007 23:30 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



krzys887
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: krzys887 » wt sie 28, 2007 23:49

Oki damcio151 dzieki, jutro cos popróbuje moze jeszcze pojade do jakies speca jak bede w polsce.dzieki jeszcze raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości