Kopcenie przy 3 tys. obrotów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Kopcenie przy 3 tys. obrotów

Post autor: pawel21_5 » ndz sie 26, 2007 14:13

Witam wszystkich. Mam golfa 2 z silnikiem SB. Jak mi dochodzi do 3 tys. obrotów to chmura dymu za mną. Nie wiem czy tak ma być czy może zmniejszyć dawke paliwa.Najlepiej jakąś fotkę którą to śrubą kręcić. Turbo jest dobre bo nie gwiżdze a czuć jak się załancza ok. 2 500 obrotów. Chyba że końcówki wtryskiwaczy? Temat już był poruszany ale nic dokładnie nie znalazłem.
Ostatnio zmieniony pn sie 27, 2007 10:18 przez pawel21_5, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn sie 27, 2007 00:38

a bylo cos rzeźbione przy golfie? jak podkreciles dawke a nie zwiekszyles ciesniena to bedzie kopcił :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: pawel21_5 » pn sie 27, 2007 12:40

Nic nie kręciłem dawką.Na wolnych obrotach obrotek pokazuje ponad 1 tys. obrotów i chyba troszkę za dużo. Tak ok 1 050 niecałe.Ale nie dam rady zmniejszyć obrotów bo pompa jest tak ustawiona że chociaż jak popuszcze tą długą śrubę to i tak się nie cofnie.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pn sie 27, 2007 13:05

Bo w tej śrubie ze sprężynką obroty ustawisz tylko w bardzo malym zakresie, do zgrubnego ustawienia są inne śruby. Poza tym pewnie masz za dużą dawkę to i obroty wyższe na biegu jałowym.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: pawel21_5 » pn sie 27, 2007 15:49

Możesz mi powiedzieć które to są te śruby tak dokładniej.Najlepiej foto.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pn sie 27, 2007 19:42



Powrót do korzeni, GTD to jest to.

pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: pawel21_5 » pn sie 27, 2007 20:05

Dzięki Benito.Właśnie o to mi chodziło.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pn sie 27, 2007 20:36

Tylko bez wskaźnika raczej bym tego nie robił.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: pawel21_5 » pn sie 27, 2007 20:52

Ale ciśnienia sam raczej nie zwiększę.Musiałbym do jakiego mechanika jechać.Bo jakis przyrząd jest na pewno do tego potrzebny.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt sie 28, 2007 00:30

pawel21_5 pisze:Ale ciśnienia sam raczej nie zwiększę
potrzebny ci tylko wskaznik doładowania, kluczyk 10' i imbus :) i heja :bigok:
Ostatnio zmieniony wt sie 28, 2007 00:31 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt sie 28, 2007 07:35

tomcio pisze:zwiększ ciśnienie doładowania i będzie git..........a nawet lepiej niż git
Zrób jak pisze tomcio, niedawno sprzedawałem mk2 żony i było to samo kopcił od jakiś 3 tyś. obrotów wtryski były sparawdzane. Zamontowałem wskaźnik od siebie a tam bagatela 0,5 bara :) To malutka dziurka, ciśnienie wskoczyło na 0,9 bara no może 1 bara :) Autko przestało kopcić (chmure strzelał przy gwałtownym gazie) Klient zadowolony ja też sprzedałem za ile chciałem do niczego sie nie przyczepił :)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: pawel21_5 » wt sie 28, 2007 13:28

Czyli ciśnienie powinno wynosić ok. 1 bara? Ale jak mu zwieksze cisnienie to nie będzie wiecej palił? A obroty na biegu jałowym wtedy się zmniejszą czy muszę zmniejszać?



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt sie 28, 2007 19:46

pawel21_5, dawke paliwa masz taką samą, mi nawet sie zdaje że mniej zaczął palić ;) Obroty sie zwiekszyły do 1100 na biegu jałowym :) Ale już nie maiłem czasu to skorygować :)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości