Elektryczne szyby po wymianie mechanizmu podnoszenia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Elektryczne szyby po wymianie mechanizmu podnoszenia
Tydzień temu zerwała mi się linka w mechniźmie podnoszenia szyby przedniej - lewa strona. Zakupiłem nowy mechanizm podnoszenia, przełożyłem silnik, wyregulowałem szybkę żeby nie miała oporów, wszystko zamontowałem w całość. I powinno być OK
Pojawił się jednak nowy problem:
Co prawda można już zamknąć okno, ale do sukcesu jeszcze brakuje....
W momęcie kiedy okno jest zamknięte, a chcę opuścić je na maxa za pośrednictwem jednego dłuższego przyciśnięcia opuszczania, szyba opuszcza się i kiedy już jest na maxa na dole coś zaczyna trykać i przeskakiwać (tak jakby coś jeszcze chciało opuszczać szybkę).
Natomiast kiedy podnoszę szybkę do góry na maxa po jednym przyciśnięciu, jedzie do góry, kiedy już jest na maxa zamknięta i powinna stanąć w pozycji zamkniętej, zaczyna opuszczać się z powrotem ( tym razem do połowy )...
Mogę okno zamknąć tylko metodą powolnego naciskania guzika zamykania szyby.
Co może być powodem takiego zamykania/opuszczania się szyby ?? Coś nie tam złożone czy co ??
Pozdroooo
Pojawił się jednak nowy problem:
Co prawda można już zamknąć okno, ale do sukcesu jeszcze brakuje....
W momęcie kiedy okno jest zamknięte, a chcę opuścić je na maxa za pośrednictwem jednego dłuższego przyciśnięcia opuszczania, szyba opuszcza się i kiedy już jest na maxa na dole coś zaczyna trykać i przeskakiwać (tak jakby coś jeszcze chciało opuszczać szybkę).
Natomiast kiedy podnoszę szybkę do góry na maxa po jednym przyciśnięciu, jedzie do góry, kiedy już jest na maxa zamknięta i powinna stanąć w pozycji zamkniętej, zaczyna opuszczać się z powrotem ( tym razem do połowy )...
Mogę okno zamknąć tylko metodą powolnego naciskania guzika zamykania szyby.
Co może być powodem takiego zamykania/opuszczania się szyby ?? Coś nie tam złożone czy co ??
Pozdroooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Jak linke mam źle założoną ??Darcyn pisze:no co. linke masz zle zalozoną
Mechanizm kupiłem nowy (co prawda zamiennik), ale z linkami nic nie da się nagrzebać bo do góry nogami nie da się założyć tego wszystkiego ??
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Tez obstawiam linke zle nawinieta , a jeśli kupiłeś cały mechanizm i nie rozkrecales "nawijarki" to prawdopodobnie "kolo" który ci ja sprzedal wiedzial ze jest zle nawinieta linka i ci wcisnal bubla. Ja kiedys rozebralem ten element z powodu zerwanej linki i tez mialem cyrki zeby zlozyc ponownie wlasciwie - tam jest cos w rodzaju slimaka na ktory nawija sie linka i prawdopodobnie w twoim jest ona przesunieta w stosunku do tego jak powinna byc.
Jak nie rozbierales to twoj poprzednik - to sie "samo" nie ma prawa przesunac.
Jak nie rozbierales to twoj poprzednik - to sie "samo" nie ma prawa przesunac.
Ostatnio zmieniony pn sie 27, 2007 15:38 przez Cefaloid, łącznie zmieniany 1 raz.
Konto usunięte.
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re
Ja nie grzebałem wogóle w mechaniźmie, a kolo który mi sprzedał tym bardziej bo mechanizm który zakupiłem był w oryginalnym opakowaniu i nikt tam nie grzebał...
Dzisiaj sobie to rozbiorę na spokojnie i spróbuję złożyć na nowo, może coś źle poskładałem albo linki trzeba jakoś naciągnąć ... zobaczy się co tam jest grane..
A jak nie to podróba z HANS PRIES wyleci i poszukam oryginału...
Pozdrooo
Dzisiaj sobie to rozbiorę na spokojnie i spróbuję złożyć na nowo, może coś źle poskładałem albo linki trzeba jakoś naciągnąć ... zobaczy się co tam jest grane..
A jak nie to podróba z HANS PRIES wyleci i poszukam oryginału...
Pozdrooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re
Kółko ze ślimakiem i nawiniętą linką jest w mechaniźmie, a na silniku jest wielotryb (zębatka) która wchodzi właśnie w kółko w mechaniźmie z nawiniętą linką....Darcyn pisze:ale mowis ze silnik przekladales a cos mi swita ze ten slimak jest wlasnie w silniku....
Coś mi się zdaje że to ta zębatka przeskakuje na silniku...
[ Dodano: Sro Sie 29, 2007 10:42 ]
Wczoraj rozebrałem cały mechanizm, odkręciłem silnik od mechanizmu i co się okazało...
Podróby w stylu HANS PRIES są na kilka minut jeśli chodzi o ten temat...
Zębatka w mechaniźmie do której wchodzi zębatka z silnika była tak wyrobiona po kilku opuszczeniach szyby, że w zasadzie ten mechanizm nadaj się znowu do wymiany..
Tym razem zakupie oryginała bo na badziew z HANS PRIES szkoda kasy. Dobrze, że wyrobiły się zęby w mechaniźmie, a nie silniku bo bym jeszcze musiał kupiś silnik dodatkowo...
Szukam teraz oryginalnego podnośnika do elektrycznych szyb...
PYTANIE ... czy podnośnik z elektrycznych szyb wersji 3D podejdzie do 5D ??
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 248 gości