Prosze o rade - brak mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Prosze o rade - brak mocy
Cześć.Mam mały problem brak mocy w pełnym zakresie obrotów,no jedzie jak sdi albo gorzej stało sie to podczas jazdy.Jeśli możecie dajcie jakieś wskazówki. Dodam jeszcze ze sprawdzałem kierownice ok , przewody wszystkie ok i słysze świst jak odejme gazu .Za pomoc z góry dziękuje. Zapomniałem napisać ze chodzi o AXR rok 2002
z vag to juz bedzie jutro w vw , odłaczyłem przepływke i było to samo batorego nie ma .Zagladałem do turbo i na przewodzie idacym do gruszki na biegu jałowy nie było pociśnienia tzn nie drgneła sztanga
Ostatnio zmieniony ndz sie 26, 2007 23:16 przez s_wistak, łącznie zmieniany 1 raz.
i wszystkiego się dowieszs_wistak pisze:z vag to juz bedzie jutro w vw
więc raczej nie ona , chociaż to wyjdzie po diagnozies_wistak pisze:odłaczyłem przepływke i było to samo
ok , czyli nie ma nieszczelnościs_wistak pisze:batorego nie ma
niech ktoś wciśnie gaz i wtedy patrzs_wistak pisze:Zagladałem do turbo i na przewodzie idacym do gruszki na biegu jałowy nie było pociśnienia tzn nie drgneła sztanga
własie patrzyłem jak ktos dodawał gazu .p.s jak sie cytuje czyjeś wypowiedzi bo z tego tematu jestem nogo :)Dzieki za szybka odpowiedz
Ostatnio zmieniony ndz sie 26, 2007 23:37 przez s_wistak, łącznie zmieniany 1 raz.
ten świst może się wydobywać z rur IC ,może gdzieś na łączu się wyczepiły ,może jest walnięty oring. Przejrzyj wszystkie rury na łączeniach.s_wistak pisze:słysze świst
Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).
Dobry pomysl z ta podmiana n75 bo mozliwe ze sztangi wogule nie wciaga i stad brak doladowania wiec tez brak mocy.
Jak to nie pomoze to jeszcze bym caly uklad podcisnieniowy posprawdzal a jak to wykluczysz to chyba przeplywka zostanie skoro po jej odpieciu nie ma roznicy.
Jak to nie pomoze to jeszcze bym caly uklad podcisnieniowy posprawdzal a jak to wykluczysz to chyba przeplywka zostanie skoro po jej odpieciu nie ma roznicy.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
chłopaki mam podobny problem, nie podłączłem pod vag bo na chwile obecna nie mam jak, ale moje MK4 nie ma mocy, przy 105 km, oczuwalne jest i to bardzo zamulenie
przewody i N75 wyminiłem i jest to samo, co dalej moge sprawdzic i jak (i gdzie znajduje się ta sztanga?) jeżeli odepne kabel od przepływki co powinno się dziać żeby sprawdzić czy jest dobra lub nie
silnik AHF 110KM 2000 rok VW golf Variant
przewody i N75 wyminiłem i jest to samo, co dalej moge sprawdzic i jak (i gdzie znajduje się ta sztanga?) jeżeli odepne kabel od przepływki co powinno się dziać żeby sprawdzić czy jest dobra lub nie
silnik AHF 110KM 2000 rok VW golf Variant
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
kulon-x, przepływkę można sprawdzić najlepiej przez diagnozę dynamiczną , ale tu masz wypowiedź voss i spróbuj tak zrobić
zdjęcie zapożyczone z postu cowboya
voss pisze:- sa dwa rodzaje LMM? przeplywki
1. z wtyczka 5 pin ( w jednym rzedzie pin 1 jest niepodlaczony ) i tu podlancza sie diode z 4 na 5
2. z wtyczka 6 pin ( tu pin 4 jest niepodlaczony ) i tu podlancza sie diode z pin 1 na pin 6
w zadnym wypadku nie z pin 3 ( tu mamy 12V ktore mimo, ze ecu jest zabezpieczony , moze uszkodzic ecu )
pin 4 ( wer.2 pin 1) to nie 12V a 5V piny 5 lub 6 to sygnal z LMM
wpinajac diode dajemy na ecu ~4,4 V co symuluje max. mozliwa masse powietrza
Trzeba pamietac, przy takim tescie, zeby odlaczyc sterowanie AGR ( z zucic i zaslepic wezyk do AGR ) bo inaczej na wolnych bedziemy mieli Batorego
sztanga jest przy turbinie ...... wychodzi z gruszkikulon-x pisze:(i gdzie znajduje się ta sztanga?
zdjęcie zapożyczone z postu cowboya
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 35 gości