wolne obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kudemac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 07, 2005 00:42
Lokalizacja: świdnik
Kontakt:

wolne obroty

Post autor: kudemac » pt sie 24, 2007 20:52

zginely mi gdzies wolne obroty po zapaleniu odrazu gasnie chyba ze trzymam noge na gazie proszeo pomoc gdzie to wyregulowac podkrecic dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony sob sie 25, 2007 12:46 przez kudemac, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » pt sie 24, 2007 21:01



[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 24, 2007 21:03

Po rozgrzaniu też? Ciężko powiedzieć, masz awaryjny gaźnik i z 10 przyczyn może być.

[ Dodano: Pią Sie 24, 2007 9:04 pm ]
Jedna uwaga, jeśli stało sie to nagle to nie jest to kwetsia regulacji tylko usterka.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kudemac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 07, 2005 00:42
Lokalizacja: świdnik
Kontakt:

Post autor: kudemac » pt sie 24, 2007 21:11

co do niebieskiego czujnika to ja go nie mam mam za to siwy a zeby bylo jeszcze smieszniej to wtyczka z takimi samymi kolorami kabli lata luzno przy gazniku .co do tej awari mi sie stalo po wyjeciu gaznika to sie dzieje obojetnie czy cieply czy zimny silnik
Ostatnio zmieniony pt sie 24, 2007 21:20 przez kudemac, łącznie zmieniany 2 razy.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt sie 24, 2007 21:21

Jezeli masz gaznik to nie masz niebieskiego czujnika. Niebieski czujnik jest w silnikach ktore maja kompa, komp zbiera z niego info czy silnik jest zimny czy cieply i wtryskuje odpowiednia dawke paliwa odpowiednio na zimnym i na cieplym silniku



Awatar użytkownika
kudemac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 07, 2005 00:42
Lokalizacja: świdnik
Kontakt:

Post autor: kudemac » pt sie 24, 2007 21:23

wlasnie mam siwy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 24, 2007 21:32

Podaj więcej danych, przde wszystkim czy usterka jest przy każdej temperaturze silnika czy tylkona zimnym.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kudemac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 07, 2005 00:42
Lokalizacja: świdnik
Kontakt:

Post autor: kudemac » pt sie 24, 2007 21:37

usterka wystepuje caly czas na zimnym jak i na cieplym silniku



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 24, 2007 21:51

To w tym gaźniku się najpierw dokladnie ogląda wszystkie wężyki podciśnieniowe, czy któryś nie pękł albo nie spadł, zwłaszcza z tyłu gaźnika. Potem bierze się dezodorant i pryska po podstawie, wzrost obrotów oznacza dziurę w dolocie. Sciąga się filtr i zapala patrząc czy benzyna nie przelewa się górą. Patrzy się czy na rozgrzanym silniku czy trzpień siłownika 3-położeniowego dotyka do śróbki połączonej z przepustnicą. Zerknij jeszcz tu, cobyś się obył z nazewnictwem elementów.
http://scirocco.hbd.pl/Pierburg2e2.pdf ("zapisz jako" jak się nie otworzy po kliknmięciu na link)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » pt sie 24, 2007 22:41

agrala pisze:
Jezeli masz gaznik to nie masz niebieskiego czujnika. Niebieski czujnik jest w silnikach ktore maja kompa, komp zbiera z niego info czy silnik jest zimny czy cieply i wtryskuje odpowiednia dawke paliwa odpowiednio na zimnym i na cieplym silniku
To jesteś niedoinformowany. A co z gaźnikiem 2EE?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 24, 2007 23:28

Piszmy konkrety zgodnie z pytaniem autora. Autor tematu niech dopisze w temacie to co ma w profilu, czyli silnik GU. Wtedy każdy kto coś chce poradzić będzie wiedział że chodzi o gaźnik Pierburg 2e2


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kudemac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 07, 2005 00:42
Lokalizacja: świdnik
Kontakt:

Post autor: kudemac » sob sie 25, 2007 09:09

a moze ktos ma zeby podeslac podlaczenia wszystkich wezykow a co nazewnictwa poszczegulnych czesci to ten plik nieda sie otworzyc ale by sie bardzo przydal
Ostatnio zmieniony sob sie 25, 2007 09:12 przez kudemac, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sie 25, 2007 09:59

http://www.ruddies.business.t-online.de ... sweise.htm
a plik jest z rozszerzeniem pdf. Napisałem ci. Zapisz go na pulpicie i otwieraj acrobat readerem albo foxit readerem. A w operze musisz skojarzyć w ustawieniach pliki pdf z którymś z tych progamów, żeby się otwierały po kliknięciu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kudemac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 07, 2005 00:42
Lokalizacja: świdnik
Kontakt:

Post autor: kudemac » sob sie 25, 2007 12:54

cos mu sie znuw poprzestawialo w taki sposob ze czym cieplejszy silnik to obroty spadaja i dochodzi do tego ze gasnie calkiem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 114 gości