kontrolka cisnienia oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
kontrolka cisnienia oleju
Witam,
mam pytanie: czy przy poziomie oleju "min" moze zapalic sie kontrolka cisnienia oleju, czy przyczyna moze byc zassanie powietrza przez pompe olejowa(kontrolka zapalila sie podczas jazdy na nierownosciach).
pozdrawiam
Mariusz
mam pytanie: czy przy poziomie oleju "min" moze zapalic sie kontrolka cisnienia oleju, czy przyczyna moze byc zassanie powietrza przez pompe olejowa(kontrolka zapalila sie podczas jazdy na nierownosciach).
pozdrawiam
Mariusz
pozdrawiam
Mariusz
Mariusz
Re: kontrolka cisnienia oleju
nieg4mario pisze:mam pytanie: czy przy poziomie oleju "min" moze zapalic sie kontrolka cisnienia oleju
przyczyn może być kilkag4mario pisze:czy przyczyna moze byc zassanie powietrza przez pompe olejowa(kontrolka zapalila sie podczas jazdy na nierownosciach).
kiepskiej jakości filtr oleju
olej za rzadki do zbyt zużytego silnika
uszkadzająca się pompa oleju (lub jej smok mocno zabrudzony)
panewki i problem z ciśnieniem w silniku
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
...może też być czujnik poziomu oleju, może kiedyś ktoś najechał miską na coś...
Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).
no to popatrzmy...
w golfiku 4 występowały cztery rodzaje silników benzynowych o pojemności 2,0:
i oprócz czujnika ciśnienia oleju jest też w każdym z nich czujnik poziomu oleju.... dodam ,że wymieniałem go w passacie, właśnie po najechaniu miską olejową na "drobną" nierówność.
proszę, żeby nie być gołosłownym sprostuj jeśli możesz.
w golfiku 4 występowały cztery rodzaje silników benzynowych o pojemności 2,0:
i oprócz czujnika ciśnienia oleju jest też w każdym z nich czujnik poziomu oleju.... dodam ,że wymieniałem go w passacie, właśnie po najechaniu miską olejową na "drobną" nierówność.
proszę, żeby nie być gołosłownym sprostuj jeśli możesz.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).
samochod ma przebieg 88 tys km(sprawdzany w serwisie - szwajcarskim), olej byl wymieniony przy 81 tys km na semi syntetic 10w40. brak jakichkolwiek oznak slabnacej mocy silnika. poziom oleju nie byl sprawdzany od wymiany teraz musialem dolac 0.5 l aby stan oleju byl jak przy wymianie( to raczej do zaakceptowania)!
[ Dodano: 20 Sie 2007 19:04 ]
kontrolka zgasla standartowo przy ponownym rozruchu silnika, jezeli moze to byc czujnik poziomu oleju, to jak sprawdzic ze to on zadzialal?
[ Dodano: 20 Sie 2007 19:06 ]
odnosnie uszkodzenia misy olejowej- rozumiem, ze jezeli byla by uszkodzona kontrolka palila by sie caly czas?
[ Dodano: 20 Sie 2007 19:04 ]
kontrolka zgasla standartowo przy ponownym rozruchu silnika, jezeli moze to byc czujnik poziomu oleju, to jak sprawdzic ze to on zadzialal?
[ Dodano: 20 Sie 2007 19:06 ]
odnosnie uszkodzenia misy olejowej- rozumiem, ze jezeli byla by uszkodzona kontrolka palila by sie caly czas?
pozdrawiam
Mariusz
Mariusz
nie zawsze, czujnik zmienia swoje pierwotne położenie i widzi poziom nie co inaczej niż w oryginale no chyba że padł (zablokował się) całkowicie.g4mario pisze:kontrolka palila by sie caly czas?
Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).
na jaki kolor zapala się kontrolka? po krókce jest tak, że na żółto przy za małym poziomie a na czerwono przy braku smarowania. Jeżeli na coś najechałeś to raczej uszkodziłeś przewody lub kostkę- to już chyba trzeci przypadek w ostatanim czasie
Każdemu brakuje-jednemu do jachtu,drugiemu do chleba
klimatyzacje-serwis i ozonowanie
klimatyzacje-serwis i ozonowanie
-
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:49
- Lokalizacja: MAŁA WIEŚ
- Kontakt:
uuuuuf to mi ulzyło! bo ja jak miałem wypadek 2 tygodnie temu i wypadłem z zakrętu i uderzyłem w betonowy słup to rozwaliło mi michę i wiadomo inne podzespoły! Wtedy zapaliła mi sie kontrolka na zółto! a potem w tym stresie zapaliłem go! to też paliła się żółta kontrolka przy czym silnik klekotał ale zaraz go zgasiłem! mam cichą nadzieję żę się nie przytarł!opał pisze:na jaki kolor zapala się kontrolka? po krókce jest tak, że na żółto przy za małym poziomie a na czerwono przy braku smarowania. Jeżeli na coś najechałeś to raczej uszkodziłeś przewody lub kostkę- to już chyba trzeci przypadek w ostatanim czasie
nigdy nie mów nigdy:)
kontrolka zapalila sie na czerwono!!!
samochod jest z rynku wtornego, nie wiem na 100% jaka byla jego historia? kontrolka zapalila sie podczas jazdy po asfalcie, jednak nawierzchnia byla nierowna i troche chyba nachylona do prawego pobocza.
[ Dodano: 21 Sie 2007 18:39 ]
drodzy!
ta kontrolka zrobila mi wode z mozgu! gasnie po kilku sekundach na "zaplonie" przy nieuruchomionym silniku , tak byc powinno? czy powinna zgasnac dopiero jak zacznie pracowac silnik?
samochod jest z rynku wtornego, nie wiem na 100% jaka byla jego historia? kontrolka zapalila sie podczas jazdy po asfalcie, jednak nawierzchnia byla nierowna i troche chyba nachylona do prawego pobocza.
[ Dodano: 21 Sie 2007 18:39 ]
drodzy!
ta kontrolka zrobila mi wode z mozgu! gasnie po kilku sekundach na "zaplonie" przy nieuruchomionym silniku , tak byc powinno? czy powinna zgasnac dopiero jak zacznie pracowac silnik?
pozdrawiam
Mariusz
Mariusz
g4mario, nie czekaj na nic, tylko podłącz samochód pod komputer.
Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 256 gości