[mk2] CZUJNIK TEMPERATURY OLEJU

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

[mk2] CZUJNIK TEMPERATURY OLEJU

Post autor: B_O_N_K » wt maja 31, 2005 23:58

Witam.

Mam pytanko: Gdzie znajduje się czujnik temperatury oleju?
I drugie pytanko: Czy jest on podlączony bezpośrednio do zegarów (MFA) czy "zachacza" po drodze o jakąś elektronikę?

Z góry dziękuję za podpowiedzi i porady.

Pozdrawiam.


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr cze 01, 2005 09:39

Czujnik temperatury oleju w MK1 jest zamontowany we wsporniku filtra oleju, ale tylko w wersji GTi, która była wyposażona w chłodnice oleju. Po drodze nie ma żadnej elektroniki. Podpinasz +, - i sterowanie czyli przewód od czujnika i już. Można wstawić taki czujnik w każdy wspornik filtra oleju, nawiercając otwór i gwintując.



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » śr cze 01, 2005 12:16

w MK2 nie trzeba nic nawiercac, jest miejsce na ten czujnik zaraz obok czujnika cisnienia oleju na podstawie filtra wkrecasz i podciagasz kable . pozdro



Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » śr cze 01, 2005 12:40

No spoko, czujnik już odnalazłem pod maską, więc mam pytanko:

Czy przewód wychodzący z czujnika podłączony jest bezpośrednio do MFA (kostki zegarów), czy zachacza o jakąś elektronice po drodze?

Z góry dzięki za porady.

Pozdrawiam.


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » śr cze 01, 2005 15:43

do zegarow , biala wtyczka pin 12, tak jest w zegarach z dwoma wtyczkami, jak masz na jedna wtyczke to zerknij na porady tam jest opisany pinout zegarow na jedna wtyczke. pozdro



Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » śr cze 01, 2005 16:45

OK, dzięki za porady.

Jutro będę się grzebał z kablami :)

Pozdrawiam.


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » czw cze 02, 2005 22:57

Pogrzebałem w kablach i... niestety nie udało mi się za bardzo tego podłączyć. Albo czujnik nie działa, albo ta dokładnie funkcja w MFA jest uszkodzona, albo przewód od czujnika powinien przechodzić przez jakąś elektronikę, a dopiero później wchodzić do kostki w zegarach?

A tak w ogóle to zrobiłem tak: Zobaczyłem że pod pin w kostce w zegarach nie ma podpiętego przewodu żadnego więc go poszukałem w "okolicy". Niestety nie znalazłem go, więc pomyślałem że pociągnę przewód od czujnika do zegarów. No i tak zrobiłem. Niestety - zamiast temperatury oleju pokazuje mi 3 poziome kreski.

Stąd moje pytanie: Jak sprawdzić czy czujnik jest sprawny?

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Pozdrawiam.


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » czw cze 02, 2005 23:04

rzodkiew pisze:do zegarow , biala wtyczka pin 12, tak jest w zegarach z dwoma wtyczkami, jak masz na jedna wtyczke to zerknij na porady tam jest opisany pinout zegarow na jedna wtyczke. pozdro
Sorki, rzodkiew - zapomniałem. No więc elektronika po drodze odpada - albo uszkodzony czujnik albo spie..... MFA.

Czekam na podpowiedzi. Z góry dzięki.


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 199 gości