witam
niestety, ale moj golf pierwszy raz zawiodł na całej linii.
Dzisiaj z rana jadac do pracy poczułem w pewnym momencie jakby samochod przygasł.
3 km dalej golf zaczal sam przyspieszac odjalem gaz a on przyspiesza, po wcisnieciu sprzegla zamykał obrotomierz, wiec go zgasilem. Wyciagnalem filtr paliwa i wylalem wszystko co bylo a bylo tam troche wody itd. Mam podejzenia ze to paliwo z woda albo cos w tym stylu. Dolalem 20l nowego i dalej to samo.
Stanelo na tym ze auto po odpaleniu na luzie ma jakies 2200obr a przy max gaazie w podlodze jakies 2600. Przy czym leci pelno bialego dymu. Po jakims czasie auto przestalo wogole odpalac juz chyba nie zapali :/
Co sie moglo stac? czy cos z rozrzadem? niby pasek jest napiety...
Samochod zostal scholowany do mechanika i zobaczymy co dalej.
z gory dzieki za sugestie
pozdrawiam
max obroty + biały dym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
max obroty + biały dym
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
niby olej byl ok tak samo jak ply chlodniczy...tomcio pisze:może uszczelka puszczać zaczęła
a moze cos z klin na wale poszedl, bo na rozrzadzie mialem zrobione okolo 75 kkm.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
i to bylo bardzo nierozsadne z twojej strony. najpierw sprawdzic rozrzad na znaki, potem kompresja i bedzie wszystko jasne.marcin999 pisze:niby olej byl ok tak samo jak ply chlodniczy...tomcio pisze:może uszczelka puszczać zaczęła
a moze cos z klin na wale poszedl, bo na rozrzadzie mialem zrobione okolo 75 kkm.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
rozrzad sprawdzony wychodzi na to ze jest OK.
jutro postaram sie sprawdzic kompresje, ale to raczej odpada.
jakis czas temu sczytywalem bledy z kompa i bylo cos takiego:
1.zawor ograniczenia pelnego obciazenia N194, zatrzymanie otwarcia przepustnicy- zawor zatrzymania prfzepustnicy N194
2. czujnik dlugosci impulsu wtrysku G175, czujnik stalosci wtrysku paliwa G175
zaraz pojade go podepne jeszcze raz zobacze co tam w nim siedzi.
jezeli ma ktos jakies doswiadczenia, albo pomysly to bardzo prosze. Odrazu powiem, ze silnika nie bede swapowal jak juz to zmienie samochod.
[ Dodano: 27 Sie 2007 21:49 ]
niestety komputer nic nie podpowiada...
ma ktos moze adres do jakiegos dobrego serwisu pomp wtryskowych??? najlepiej w lubelskim.
jutro postaram sie sprawdzic kompresje, ale to raczej odpada.
jakis czas temu sczytywalem bledy z kompa i bylo cos takiego:
1.zawor ograniczenia pelnego obciazenia N194, zatrzymanie otwarcia przepustnicy- zawor zatrzymania prfzepustnicy N194
2. czujnik dlugosci impulsu wtrysku G175, czujnik stalosci wtrysku paliwa G175
zaraz pojade go podepne jeszcze raz zobacze co tam w nim siedzi.
jezeli ma ktos jakies doswiadczenia, albo pomysly to bardzo prosze. Odrazu powiem, ze silnika nie bede swapowal jak juz to zmienie samochod.
[ Dodano: 27 Sie 2007 21:49 ]
niestety komputer nic nie podpowiada...
ma ktos moze adres do jakiegos dobrego serwisu pomp wtryskowych??? najlepiej w lubelskim.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości