Przepływonierz - czy potrzebna regulacja?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

aliengsm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 01, 2007 19:45
Lokalizacja: Jarosław

Przepływonierz - czy potrzebna regulacja?

Post autor: aliengsm » czw sie 23, 2007 15:10

Witam.
Mam pytanie. Czy zmieniany przepływomierz wymaga jeszcze jakiejś regulacji, czy też wystarczy kupić w sklepie i podmienić ?



Awatar użytkownika
janu5z
TDI Power
TDI Power
Posty: 60
Rejestracja: śr cze 20, 2007 18:27
Lokalizacja: PPL
Kontakt:

Post autor: janu5z » czw sie 23, 2007 15:29

Zakładasz i jedzisz.......

73!



aliengsm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 01, 2007 19:45
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: aliengsm » czw sie 23, 2007 15:40

No to fatalnie. Mój mechanik powiedział, że przepływka jest zepsuta, więc kupiłem ją, założyłem, ale kiszka, jak było źle tak jest. Po stwierdzeniu tego zadzwoniłem do niego, a on na to, że jeszcze trzeba coś wyregulować i będzie ok.



Awatar użytkownika
janu5z
TDI Power
TDI Power
Posty: 60
Rejestracja: śr cze 20, 2007 18:27
Lokalizacja: PPL
Kontakt:

Post autor: janu5z » czw sie 23, 2007 15:59

Kolego aliengsm, zmień mechanika bo ten obecny coś zadużo ściemnia :bajer: ...powiedz dlaczego wymieniłeś przepływkę?

Podstawa to diagnoza Vagiem :satan:



jark26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lut 03, 2007 17:51
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: jark26 » czw sie 23, 2007 16:01

może byc coś innego np zaworek n75 różne żeczy poszukaj na forum jest tego pełno u mnie był mół i okazał się katalizator zapchany (ale od czasu do czasu strzelał chmurą sadzy ) pozdro



aliengsm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 01, 2007 19:45
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: aliengsm » czw sie 23, 2007 16:08

Zaworek N75 to na pewno nie jest, ponieważ był podmieniany z auta w którym było wszystko ok. Katalizator to również nie jest, a to dlatego, że go wogóle nie mam. Przewody ciśnieniowe wszystkie są ok. Kierownice nie są na pewno zapieczone.
Samochód wchodzi w błąd przy dużym obciążeniu i nie sposób jechać więcj niż 120 km/h do momentu wył. motoru i ponownego uruchominia auta. Zauważyłem, że gdy ostro ruszy się 1,2,3 to auto dosyć solidnie dymi, a i przy odpalaniu nie łapie na dyg, tylko sekunde dłużej trzeba kręcić. Na kompie był błąd: 023F Ciśnienie w rurze dolotowej, różnica regul. Myślicie, że może być coś z wtryskami ?
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 16:10 przez aliengsm, łącznie zmieniany 1 raz.



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » czw sie 23, 2007 17:08

sprawdź czy nie masz nieszczelności w dolocie (intelcooler i przewody elastyczne)



aliengsm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 01, 2007 19:45
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: aliengsm » pt sie 24, 2007 10:38

Przed chwilą mój "mechanik" zabrał samochód do regulacji. Powiedział, że po założeniu przepływomierza, konieczna jest zmiana jakiś parametrów w komuputerze. Ściema, czy coś może być na rzeczy ?



voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » pt sie 24, 2007 10:48

aliengsm pisze:Powiedział, że po założeniu przepływomierza, konieczna jest zmiana jakiś parametrów w komuputerze. Ściema, czy coś może być na rzeczy ?
sciemnia, i juz.

A tak jak napisane wyzej. Przed wymiana czesci ma bic diagnoza czy vag'iem czy inaczej to jest drugorzedne, najwazniejsze zeby dokladnie zdiagnozowac co jest.

Taka wymiana czesci na " moze o jest to? " moze drogo kosztowac.


pozdr.
voss

aliengsm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 01, 2007 19:45
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: aliengsm » pt sie 24, 2007 12:21

No i auto wróciło od mechanika, takie jakie było :( Teraz gość powiedział, że to będzie zaworek N18 ( bo powidziałem mu, że N75 podmieniałem z dobrego samochodu ) i taki filterek biało-czarny, który jest za tymi zaworkami. Tak jak już mówiłem na komputerze był błąd 023F Ciśnienie w rurze dolotowej, Różnica regulacji. Czy za ten błąd może być odpowiedzialny N18 ?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sie 24, 2007 12:33

aliengsm pisze:Teraz gość powiedział, że to będzie zaworek N18
:panna: on jest od EGR !!! wyśmiej gościa
aliengsm pisze:Tak jak już mówiłem na komputerze był błąd 023F Ciśnienie w rurze dolotowej
olej tego mechanika póki co i sprawdź szczelność wężyków od n75. Jeżeli będą szczelne to zamień miejscami n75 z n18 ( jeżeli masz 110KM i w górę)



voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » pt sie 24, 2007 12:53

aliengsm,

choroba juz boje sie pytac ale czy ty aliengsm, napisales nam juz jaki ty masz tam silnik ? bo jakos niewidze


Jesli chcez zeby ci pomoc, no zebys sobie sam to naprawil, to pare zaczy musisz nam wyzdradzic. Przedewszystkim jaki to silnik, i tu np. 1,9 TDi niewystarczy.


a blad 023F = 00575 oznacza ze cisnienie doladowania odbiega ( duzo) od wymaganego

tak ze przyczyny trzeba szukac w ukladzie doladowania a nie w przplywce
Choc i ta mogla byc np. slaba.


pozdr.
voss

aliengsm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 01, 2007 19:45
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: aliengsm » pt sie 24, 2007 13:45

Silnik u mnie jest 110 konny.
Tak na marginesie to mam już dość tego samochodu. Od chwili gdy go kupiłem jest z tym problem. Od kilku tygodni jeżdżę od mechanika do mechanika i każdy co innego mówi, każdy ma inny pogląd na problem. Dlaczego w Polsce każdy ma się za najlepszego, a gdy przychodzi co do czego to wychodzi jacy jesteśmy żałośni. ](*,)



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sie 24, 2007 13:52

aliengsm pisze:Tak na marginesie to mam już dość tego samochodu. Od chwili gdy go kupiłem jest z tym problem. Od kilku tygodni jeżdżę od mechanika do mechanika i każdy co innego mówi, każdy ma inny pogląd na problem. Dlaczego w Polsce każdy ma się za najlepszego, a gdy przychodzi co do czego to wychodzi jacy jesteśmy żałośni. ](*,)
nie przesadzaj , taki problem łatwo rozwiązać , chyba , że to kierownice spalin ,zmień mechanika na takiego , który się zna na TDI
na początku zrób tak jak pisałem , czyli sprawdź szczelność wężyków i zamień miejscami n75 z n18
Ostatnio zmieniony pt sie 24, 2007 13:53 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 169 gości