Gaśnie na wolnych obrotach.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RuncoR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 18, 2007 19:25
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: RuncoR » śr sie 22, 2007 13:58

No ja może tez opisze jak wyglądała moja historia :)

A więc jakiś czas temu miałem to samo ... silnika nie dało się odpalić bez dodania gazu i po wciśnięciu sprzęgła gasł. Ale, że odkryłem to wieczorem postanowiłem iść do domu i pomajstrować nad ranem. Rano poszedłem do garażu i pierwsze co to stwierdziłem, że jeszcze raz spróbuje go odpalić ...... o dziwo zadziałał :) byłem w 7 niebie bo myślałem, że to chwilowy wybryk :) Dwa dni temu niestety znowu się stało i tym razem samo się nie chce naprawić :(

Proszę, pomóżcie mi bo jestem kompletnie spłukany i nie mogę sobie pozwolić na mechaników (a z drugiej strony lubię grzebać przy tym samemu :bigok: ) :D


Zapraszam również na stronę Audi Klub Iława = www.Audi.Ilawa.pl

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sie 22, 2007 15:58

http://www.ruddies.business.t-online.de/v2e3.htm
http://www.ruddies.business.t-online.de/se2e3vw.htm
na początek zdejm fitr z gaźnika i zobacz jak zachowuję się przepustnica rozruchowa oznaczona nr 10 na 3-ej fotce z drugiego linka.
Zaraz po zapaleniu a właściwie już w trakcie zapalania ma być uchylona na 3-4 mm (ktoś kręci rozrusznikiem a Ty patrzysz na nią. Jeśli stoi pionowo lub całkowicie zamknięta to może być przyczyna, jeśli ma właściwą pozycję będziemy myślć dalej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
RuncoR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 18, 2007 19:25
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: RuncoR » śr sie 22, 2007 21:39

No niestety przepustnica jest ciągle w tej samej pozycji, czyli jest uchylona.


Zapraszam również na stronę Audi Klub Iława = www.Audi.Ilawa.pl

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sie 22, 2007 22:07

Czemu niestety, na zimnym tak ma być, a na ciepłym ma być pionowo. Na ciepłym też gaśnie? Może tylko zwykla regulacja jest potrzebna. Nie masz kogoś w pobliżu ktoby spróbował? Bo oczywiście prawdopodobna jest jakaś awaria, ale skuteczność regulacji trzeba sprawdzić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
RuncoR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 18, 2007 19:25
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: RuncoR » czw sie 23, 2007 09:58

W moim wypadku akurat nie ma różnicy czy ciepły czy zimny. Gaśnie na wolnych a po dodaniu gazu pracuje bez problemu i tyle :(


Zapraszam również na stronę Audi Klub Iława = www.Audi.Ilawa.pl

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sie 23, 2007 11:23

No to ssanie źle działa , to znaczy jest nieskuteczne na zimnym i nie wyłącza się na ciepłym. Blaszka o której pisalismy jest połaczona ze sprężyną bimetalową która ja otwiera w fazie nagrzewania, jest ona pod półokrągłą pokrywką, a drugi element który ją ustawia tuż po odpaleniu do czarny siłownik Pull-down z góry i z przodu gaźnika. Coś z tych rzeczy sie uwaliło.
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 11:24 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » czw sie 23, 2007 13:22

Witam
Dla mnie sprawa jasna jak kolega Paweł napisał klapka - przepustnica pierwsza nie otwiera sie i tyle. Objawem na zimnym jest to ze aby wszedł w rytm to trzeba trzymac z pół minuty gaz. POtem jest lepiej. Jesli masz zepsuty siłownik ssania mozna go zastapic prostym trikiem. Alke najpierw to sprawdź. A jesli na ciepłym jest źle to możliwe że spadła spręźyna z bolca w srebrnym pojemniku po lewej stronie gaźnika. Jesli jest luźna po zdjęciu obudowy filtra na zimnym silniku to już wiesz że to jest ten kierunek.
:D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
RuncoR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 18, 2007 19:25
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: RuncoR » czw sie 23, 2007 17:03

Przepraszam panowie ale wprowadziłem was i siebie w błąd !! przepustnica jest lekko otwarta, ale co ciekawsze nie zamyka się ani nie otwiera w całości :( więc co teraz ?? jestem bliski poddania się :( może to jakaś bzdura ale sami pewnie wiecie, że pasmo porażek zniechęca i to bardzo :(


Zapraszam również na stronę Audi Klub Iława = www.Audi.Ilawa.pl

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » czw sie 23, 2007 19:19

Wniosek wyglada prosto . Jest zablokowana. Musisz przeczyszcic ja zeby nie było oporów. Chyba ze jest lepsza mozliwosc. Ktos ją specjalnie zablokował w tej pozycji. Sprawdz to .
:D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
RuncoR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 18, 2007 19:25
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: RuncoR » czw sie 23, 2007 20:43

Wielkie dzięki panowie ale jedyne co mi przychodzi na myśl to oddanie tego do mechanika :( a że jeszcze silnik bierze mi olej i to hektolitrami (wychodzi mi to na pierścienie bo w oleju widać malutkie opiłki metalu) więc najprawdopodobniej będę go wymieniał na inny, tzn. tez 1,3 ale z innego auta. Mam na oku silnik za 250zl. Więc pewnie się skusze :)

Paweł Marek, należy ci się punkcik za te posty bo dużo wyjaśniają :)


Zapraszam również na stronę Audi Klub Iława = www.Audi.Ilawa.pl

Awatar użytkownika
tronic
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: wt maja 09, 2006 15:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: tronic » czw sie 23, 2007 21:00

Sam sie wlasnie zmagalem do dzis z podobnym problemem.
Silnik 1.3 MH gaznik 2e3. Na ssaniu odpala i dziala do czasu az sie zagrzeje, potem brak wolnych obrotow i gasnie. Przyczyna bylo brak zasilania elektrozaworu.


[img]http://vwforum.pl/edycje/function.jpg[/img]

Awatar użytkownika
RuncoR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 18, 2007 19:25
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: RuncoR » czw sie 23, 2007 22:34

Tak ... ale u mnie nie odpala jeśli nie dodam gazu, nie ważne czy jest zimny czy ciepły. A na wolnych obrotach gaśnie też nie zależnie od temperatury silnika.

POPROSTU CAŁKOWITY BRAK WOLNYCH OBROTÓW !!


Zapraszam również na stronę Audi Klub Iława = www.Audi.Ilawa.pl

Awatar użytkownika
tronic
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: wt maja 09, 2006 15:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: tronic » pt sie 24, 2007 13:53

sprawdz czy jest napiecie na tym elektrozaworze i czy masz mase na gazniku. tak dla swietego spokoju ;)


[img]http://vwforum.pl/edycje/function.jpg[/img]

Awatar użytkownika
wapniak6
Corrado Maniak
Corrado Maniak
Posty: 206
Rejestracja: pn lip 30, 2007 10:54
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: wapniak6 » pt sie 24, 2007 15:37

panowie pomóżcie!!! jest tak mam mk2 z 90r 16 na jednopunktowym wtrysku...i oto ptoblem pierwsze gasł na wolnych obrotach obroty spadały do zera czase przy wyluzowaniu hapowaniu ogulnie też gasł... a wczoraj stanoł na drodze i pupa ... nieche zapalić odczekałem chwile zapalił i zgasł i tak chyba z 4 razy i tak jakoś sie dotalajtałem do domu dziś nie zapali wogule cały czas rozrusznik krenci wydaje sie że łapie ale nie może załapać czasem zapali na chwile i zaraz zgaśnie.... co to może być? pomocy można na gg 1293156


Nie ważne przy czym stoisz ważne jak tym jeździsz!
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657

[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 226 gości