Wiesz ja też tylko improwizuje może u Ciebie jest inaczej. Z tego co rozszyfrowałem ten zawór który jest na zdjęciach jest potrzebny właśnie do diody.
Potrzebne do diody:
Przekaźnik który załancza diodę
Zaworek do podciśnienia (właśnie twój)
Czujnik drogi (najprawdopodobniej impulsator)
Do przekaźnika docierają informacje z obrotomierza.
Właśnie kiedy jedziemy z odpowiednią prędkością, obrotami i naciśniętym gazem zapala się dioda wtedy znów mamy większą prędkość te same obroty i troche mniejsze podciśnienie (za to większą prędkość) zapala się znów dioda i tak dalej.
Tak to mi wygląda ale moge sie mylić.
Sprawdze który to był pin w sobotę i dam Ci znać.
Mi też to wyglądało że mfa nie ma nic wspólnego z tym wskaźnikiem ale jednak jest połączenie podciśnień pod zaworem z mfa.
Problem ze wskaźnikiem spalania średniego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 100 gości