Przerywa w czasie przyspieszenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

concord19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 26, 2007 08:08
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Przerywa w czasie przyspieszenia

Post autor: concord19 » czw sie 23, 2007 09:19

Witam w moim mk4 1.9tdi przy przyspieszaniu czasami tak przerwie jak by sie pusicilo lekko pedal gazu- a trzymam w deche. i pozniej juz normalnie wszystko, co to moze byc??
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 09:44 przez concord19, łącznie zmieniany 1 raz.



voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » czw sie 23, 2007 09:55

concord19,

zobacz tu problem podobny , niewiem czy powod ten sam ale bez logow trudno bedzie powiedziechttp://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=117426


pozdr.
voss

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw sie 23, 2007 10:49

voss pisze:Witam w moim mk4 1.9tdi przy przyspieszaniu czasami tak przerwie jak by sie pusicilo lekko pedal gazu- a trzymam w deche. i pozniej juz normalnie wszystko, co to moze byc??
odepnij wtyczkę ze skrzyni biegów i zobacz jak będzie ..... u mnie na 4 i 5 biegu do 2000obr strasznie przerywało coś , tak jakby co chwilę nie podawał paliwa ( nie było to szarpanie , tylko przerywanie ;) ) .... winny był nastawnik , po wyczyszczeniu jest extra :D
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 10:49 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw sie 23, 2007 11:20

damcio151 pisze:odepnij wtyczkę ze skrzyni biegów i zobacz jak będzie ..... u mnie na 4 i 5 biegu do 2000obr strasznie przerywało coś , tak jakby co chwilę nie podawał paliwa ( nie było to szarpanie , tylko przerywanie ;) ) .... winny był nastawnik , po wyczyszczeniu jest extra
raczej malo prawdopodobne w MKIV - jeszcze sie z tym nie spotkalem :)

poza tym co za 1.9 TDI tam siedzi? bo do wrozek nie nalezymy :P podaj oznaczenie silnika i rok auta to cos sie wymysli


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw sie 23, 2007 11:30

Adamm pisze:raczej malo prawdopodobne w MKIV - jeszcze sie z tym nie spotkalem :)
kto wie :) w końcu niektóre silniki też mają takie nastawniki :D



concord19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 26, 2007 08:08
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Post autor: concord19 » czw sie 23, 2007 16:20

to jest 2000r 90km



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw sie 23, 2007 18:39

concord19 pisze:to jest 2000r 90km
czyli AGR , lub ALH
zrób najpierw ten test z wtyczką ze skrzyni biegów



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » czw sie 23, 2007 18:40

Może przycina się sztanga przy turbinie, tzn najpierw przeładowuje później za bardzo ściąga ciśnienie (więc tnie dawkę), czyli mamy spadek mocy, a potem uzyskuje zadane ciśnienie i już spadków mocy do końca przyspieszania nie ma?
Trzebaby zrobić logi.


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 105 gości