Klocki w 1,6D JP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gitfunfel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 17:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Klocki w 1,6D JP

Post autor: gitfunfel » czw sie 23, 2007 15:54

Szybko potrzebuję wiedzieć czy w 1,6 D (JP) z 1987 są klocki symetryczne i jakiej powinny być grubości. Bo mam symetryczne o grubości 17,3 mm i za cholerę nie pasują (są za grube).

Możliwe że to wina tarczy (mam 12mm a powinna być w JP chyba 10mm).

Dzięki...


Jeśli nad wszystkim panujesz to znaczy, że nie jedziesz wystarczająco szybko.

strada
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr sie 22, 2007 23:36
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

SYMETRYCZNE

Post autor: strada » czw sie 23, 2007 16:29

Ja mam symetryczne. To nie tylko wina tarczy, klocki sa duzo chudsze. Zakladaj symetryczne jak nie chcesz miec klopotu. Ja sobie szlifowalem asymetryczne ale i tak w zacisk nie bylem wstanie ich wlozyc a tarczy prawie nie bylo (zjechana doszczetnie jakies 5mm grubosci). Posdumowujac trzeba szlifowac stalowa plytke klocka i ferode w przypadku asymetrycznego.


Piekny orginal '85 w wersji Strada polakierowany tornadorotem od 12 lat w mych rekach.

Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Post autor: pczerniej » czw sie 23, 2007 16:40

W katalogu ATE pokaszuje 3 typy klocków do twojego auta :

1)
Szerokość [mm]: 137,6
Wysokość [mm]: 51,1
Grubość [mm]: 17,3
Informacja uzupełniająca: z akcesoriami
System hamulcowy: Volkswagen
Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01288/069
Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01977/414
Strona kierownicy: kierownica po prawej stronie
do numeru nadwozia: 19ZE855000
Strona pasowania: oś przednia
do rocznika: 1986.07
Strona kierownicy: kierownica po lewej stronie
Strona pasowania: oś przednia
od rocznika: 1986.08
Skrzynia biegów: przekładnia manualna
Strona pasowania: oś przednia

2)
Szerokość [mm]: 137,9
Wysokość 1 [mm]: 49
Wysokość 2 [mm]: 51,3
Grubość [mm]: 19,7
Informacja uzupełniająca: z akcesoriami
System hamulcowy: Volkswagen
Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01287/067
Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01977/406
do rocznika: 1986.07
od numeru nadwozia: 19ZE855001
Strona kierownicy: kierownica po prawej stronie
Strona pasowania: oś przednia
do rocznika: 1986.07
Strona pasowania: oś przednia
od rocznika: 1986.08
Skrzynia biegów: przekładnia automatyczna
Strona pasowania: oś przednia

3)

Szerokość [mm]: 137,6
Wysokość 1 [mm]: 49
Wysokość 2 [mm]: 51,3
Grubość [mm]: 19,1
Informacja uzupełniająca: z akcesoriami
System hamulcowy: Volkswagen
Oznaczenie kontrolne: E4 90R-01409/469
od rocznika: 1986.08
Skrzynia biegów: przekładnia automatyczna
Strona pasowania: oś przednia
do rocznika: 1986.07
Strona pasowania: oś przednia
od numeru nadwozia: 19ZE855001
do rocznika: 1986.07
Strona kierownicy: kierownica po prawej stronie
Strona pasowania: oś przednia


typ 2 i 3 odpada czyli klocki o grubości 17.3 musza wejść do Ciebie :)

pozdro
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 16:41 przez pczerniej, łącznie zmieniany 1 raz.


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
gitfunfel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 17:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: gitfunfel » czw sie 23, 2007 16:41

Ale właśnie mam nowe symetryczne o grubości 17,3 mm i z tego co przypasowałem je to musiałbym ich zeszlifować jakieś 3mm każdy.


Jeśli nad wszystkim panujesz to znaczy, że nie jedziesz wystarczająco szybko.

Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Post autor: pczerniej » czw sie 23, 2007 16:44

gitfunfel pisze:Ale właśnie mam nowe symetryczne o grubości 17,3 mm i z tego co przypasowałem je to musiałbym ich zeszlifować jakieś 3mm każdy.
I chyba tek będziesz musiał zrobić w każdy katalogu pokazuje 17,3 :( , w jednej firmie ( RAICAM ) pokazuje w katalogu 17 , ale jak sprawdziłem to i tak maja 17.3 :panna:


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

strada
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr sie 22, 2007 23:36
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: strada » czw sie 23, 2007 16:44

Dokladniej - jak zetrzesz ferode to nie trzeba podszlifowywac plytki stalowej klocka .Ja tak robilem aby klocek z wieksza feroda wszedl od strony wewnetrznej tarczy. Robilem to w momencie jak musialem zrobic mariaz nowych klockow ze starymi ( wtedy moglem wlozyc stary z nowym klockiem ). Technika do dupy zmuszajaca do czestrzego zagladania w "nadkole". heheheh ale jak sie bylo mlodym i energicznym to sie chcialo dzialac.


Piekny orginal '85 w wersji Strada polakierowany tornadorotem od 12 lat w mych rekach.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sie 23, 2007 16:49

Zdaje się widziałem cieńsze w sklepie, na taki wypadek właśnie, ale firmy nie pamiętam.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

strada
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr sie 22, 2007 23:36
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: strada » czw sie 23, 2007 17:34

Napewno Lucas ma cienkie klocki. Ja kupilem w Maju dalem jakies 60 Pln. Kupilem je zdlatego ze wymienialem tez tarcze na nowe i mam dosc kombinowania.
Rozbieralem kiedys MkII '85 z silnikiem JP i mial szczeki hamulcowe duzo szersze. Ja mam waska szczeke w tym samym roczniku. Moj samochodzik jest na pewno orginalny. Klocki ciekie maja o polowe cinsza ferode na klockow asymetrycznych. Golym okiem stwierdzisz czy sa to te ktorych poszukujesz.

[ Dodano: 23 Sie 2007 18:05 ]
cos takiego ci siadzie Obrazek


Piekny orginal '85 w wersji Strada polakierowany tornadorotem od 12 lat w mych rekach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 437 gości