Klocki w 1,6D JP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Klocki w 1,6D JP
Szybko potrzebuję wiedzieć czy w 1,6 D (JP) z 1987 są klocki symetryczne i jakiej powinny być grubości. Bo mam symetryczne o grubości 17,3 mm i za cholerę nie pasują (są za grube).
Możliwe że to wina tarczy (mam 12mm a powinna być w JP chyba 10mm).
Dzięki...
Możliwe że to wina tarczy (mam 12mm a powinna być w JP chyba 10mm).
Dzięki...
Jeśli nad wszystkim panujesz to znaczy, że nie jedziesz wystarczająco szybko.
SYMETRYCZNE
Ja mam symetryczne. To nie tylko wina tarczy, klocki sa duzo chudsze. Zakladaj symetryczne jak nie chcesz miec klopotu. Ja sobie szlifowalem asymetryczne ale i tak w zacisk nie bylem wstanie ich wlozyc a tarczy prawie nie bylo (zjechana doszczetnie jakies 5mm grubosci). Posdumowujac trzeba szlifowac stalowa plytke klocka i ferode w przypadku asymetrycznego.
Piekny orginal '85 w wersji Strada polakierowany tornadorotem od 12 lat w mych rekach.
- pczerniej
- Forum Master
- Posty: 1928
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
- Lokalizacja: nord-vag
- Kontakt:
W katalogu ATE pokaszuje 3 typy klocków do twojego auta :
1)
Szerokość [mm]: 137,6
Wysokość [mm]: 51,1
Grubość [mm]: 17,3
Informacja uzupełniająca: z akcesoriami
System hamulcowy: Volkswagen
Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01288/069
Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01977/414
Strona kierownicy: kierownica po prawej stronie
do numeru nadwozia: 19ZE855000
Strona pasowania: oś przednia
do rocznika: 1986.07
Strona kierownicy: kierownica po lewej stronie
Strona pasowania: oś przednia
od rocznika: 1986.08
Skrzynia biegów: przekładnia manualna
Strona pasowania: oś przednia
2)
Szerokość [mm]: 137,9
Wysokość 1 [mm]: 49
Wysokość 2 [mm]: 51,3
Grubość [mm]: 19,7
Informacja uzupełniająca: z akcesoriami
System hamulcowy: Volkswagen
Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01287/067
Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01977/406
do rocznika: 1986.07
od numeru nadwozia: 19ZE855001
Strona kierownicy: kierownica po prawej stronie
Strona pasowania: oś przednia
do rocznika: 1986.07
Strona pasowania: oś przednia
od rocznika: 1986.08
Skrzynia biegów: przekładnia automatyczna
Strona pasowania: oś przednia
3)
Szerokość [mm]: 137,6
Wysokość 1 [mm]: 49
Wysokość 2 [mm]: 51,3
Grubość [mm]: 19,1
Informacja uzupełniająca: z akcesoriami
System hamulcowy: Volkswagen
Oznaczenie kontrolne: E4 90R-01409/469
od rocznika: 1986.08
Skrzynia biegów: przekładnia automatyczna
Strona pasowania: oś przednia
do rocznika: 1986.07
Strona pasowania: oś przednia
od numeru nadwozia: 19ZE855001
do rocznika: 1986.07
Strona kierownicy: kierownica po prawej stronie
Strona pasowania: oś przednia
typ 2 i 3 odpada czyli klocki o grubości 17.3 musza wejść do Ciebie
pozdro
1)
Szerokość [mm]: 137,6
Wysokość [mm]: 51,1
Grubość [mm]: 17,3
Informacja uzupełniająca: z akcesoriami
System hamulcowy: Volkswagen
Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01288/069
Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01977/414
Strona kierownicy: kierownica po prawej stronie
do numeru nadwozia: 19ZE855000
Strona pasowania: oś przednia
do rocznika: 1986.07
Strona kierownicy: kierownica po lewej stronie
Strona pasowania: oś przednia
od rocznika: 1986.08
Skrzynia biegów: przekładnia manualna
Strona pasowania: oś przednia
2)
Szerokość [mm]: 137,9
Wysokość 1 [mm]: 49
Wysokość 2 [mm]: 51,3
Grubość [mm]: 19,7
Informacja uzupełniająca: z akcesoriami
System hamulcowy: Volkswagen
Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01287/067
Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01977/406
do rocznika: 1986.07
od numeru nadwozia: 19ZE855001
Strona kierownicy: kierownica po prawej stronie
Strona pasowania: oś przednia
do rocznika: 1986.07
Strona pasowania: oś przednia
od rocznika: 1986.08
Skrzynia biegów: przekładnia automatyczna
Strona pasowania: oś przednia
3)
Szerokość [mm]: 137,6
Wysokość 1 [mm]: 49
Wysokość 2 [mm]: 51,3
Grubość [mm]: 19,1
Informacja uzupełniająca: z akcesoriami
System hamulcowy: Volkswagen
Oznaczenie kontrolne: E4 90R-01409/469
od rocznika: 1986.08
Skrzynia biegów: przekładnia automatyczna
Strona pasowania: oś przednia
do rocznika: 1986.07
Strona pasowania: oś przednia
od numeru nadwozia: 19ZE855001
do rocznika: 1986.07
Strona kierownicy: kierownica po prawej stronie
Strona pasowania: oś przednia
typ 2 i 3 odpada czyli klocki o grubości 17.3 musza wejść do Ciebie
pozdro
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 16:41 przez pczerniej, łącznie zmieniany 1 raz.
Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT
- pczerniej
- Forum Master
- Posty: 1928
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
- Lokalizacja: nord-vag
- Kontakt:
I chyba tek będziesz musiał zrobić w każdy katalogu pokazuje 17,3 , w jednej firmie ( RAICAM ) pokazuje w katalogu 17 , ale jak sprawdziłem to i tak maja 17.3gitfunfel pisze:Ale właśnie mam nowe symetryczne o grubości 17,3 mm i z tego co przypasowałem je to musiałbym ich zeszlifować jakieś 3mm każdy.
Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT
Dokladniej - jak zetrzesz ferode to nie trzeba podszlifowywac plytki stalowej klocka .Ja tak robilem aby klocek z wieksza feroda wszedl od strony wewnetrznej tarczy. Robilem to w momencie jak musialem zrobic mariaz nowych klockow ze starymi ( wtedy moglem wlozyc stary z nowym klockiem ). Technika do dupy zmuszajaca do czestrzego zagladania w "nadkole". heheheh ale jak sie bylo mlodym i energicznym to sie chcialo dzialac.
Piekny orginal '85 w wersji Strada polakierowany tornadorotem od 12 lat w mych rekach.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Napewno Lucas ma cienkie klocki. Ja kupilem w Maju dalem jakies 60 Pln. Kupilem je zdlatego ze wymienialem tez tarcze na nowe i mam dosc kombinowania.
Rozbieralem kiedys MkII '85 z silnikiem JP i mial szczeki hamulcowe duzo szersze. Ja mam waska szczeke w tym samym roczniku. Moj samochodzik jest na pewno orginalny. Klocki ciekie maja o polowe cinsza ferode na klockow asymetrycznych. Golym okiem stwierdzisz czy sa to te ktorych poszukujesz.
[ Dodano: 23 Sie 2007 18:05 ]
cos takiego ci siadzie
Rozbieralem kiedys MkII '85 z silnikiem JP i mial szczeki hamulcowe duzo szersze. Ja mam waska szczeke w tym samym roczniku. Moj samochodzik jest na pewno orginalny. Klocki ciekie maja o polowe cinsza ferode na klockow asymetrycznych. Golym okiem stwierdzisz czy sa to te ktorych poszukujesz.
[ Dodano: 23 Sie 2007 18:05 ]
cos takiego ci siadzie
Piekny orginal '85 w wersji Strada polakierowany tornadorotem od 12 lat w mych rekach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 344 gości