VR6 przydymia na niebiesko

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
SebaVr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 23:07
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

VR6 przydymia na niebiesko

Post autor: SebaVr6 » czw sie 23, 2007 11:40

Witam mam taki problem,bo jak jechalem to sie dlawil i ktos mi powiedzial ze to katalizator,ze ma juz przejechane 200tys i kat moze byc zapchany,no i wyciolem tego kata,wstawili mi zamias niego prosta rure!!!i niedawno zauwazylem ze jak mu tak pozadnie przygazuje i schodzi z obrotow to przydymi??ale jak trzymam tak na 4 5tys to nic nie dymi dopiro jak puszcze gaz i tak na chwile zadymi!!!
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 20:30 przez SebaVr6, łącznie zmieniany 1 raz.


Golfik Ogień Vr6 robi swoje:)

Meduza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:09
Lokalizacja: Francja (jeszcze)

Post autor: Meduza » czw sie 23, 2007 12:11

Witaj, miałem na moim 400 tys z groszami i cały kompletny wydech był od (jest) nowości. Zresztą kolega jeździ nim do dziś. Ale dymków nie puszcza i kat nie zapchany. To chyba najżywotniejsze silniki z tamtych lat. Może twój ma inny przebieg niż myślisz? A zmierz mu z ciekawości kompresję. Mogło mu się coś stać jeśli poprzedni właściciel nie wymieniał regularnie oleju lub może było cokolwiek robione z tym silnikiem bo chyba pierwszym właścicielem nie jesteś? Pozdrawiam

Jeśli pomogłem to punkcik dla mnie :)
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 15:11 przez Meduza, łącznie zmieniany 1 raz.


Dzięki

Awatar użytkownika
SebaVr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 23:07
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: SebaVr6 » czw sie 23, 2007 12:22

2 wlascicielem w polsce jestem!!!przegieg ma org......moze wina oleju bo leje mu castrola gtx 10\40 mozliwe ze za zadki??a poprzedni wlasciciel nie powiedzial mi jaki lal!!!


Golfik Ogień Vr6 robi swoje:)

Meduza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:09
Lokalizacja: Francja (jeszcze)

Post autor: Meduza » czw sie 23, 2007 12:33

Do VR6 wskazany jest rzadki olej. Lej mu syntetyk jeśli ma te 500-800 tyś pochodzić. A dymki to jaki kolor mają, niebieski lub czarny? Ważne jest też kim był poprzedni właściciel za granicą. Pewnie masz pełną dokumentację i wiesz kiedy był do Polski sprowadzony? Zobacz wiek właściciela za granicą i właściwie ilu ich było. Mogę ci wiele poradzić bo mam dwa VR6 a poprzednio też miałem już kilka.


Dzięki

Awatar użytkownika
SebaVr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 23:07
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: SebaVr6 » czw sie 23, 2007 13:29

w niemczech bylo 2 wlascicieli i to starsze osoby!!!w 2005 roku sprowadzony!!!chodz dobrze wszytsko ok tylko nieraz jak wdusze do konca gaz to tak jak by cos przerywalo delitaknie!!!!a tak jest si!!!no i ten dym niebieski,,,,,i to dymi jak mu pozadnie przygazuje i zchodzi z obrotow!!!


Golfik Ogień Vr6 robi swoje:)

Meduza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:09
Lokalizacja: Francja (jeszcze)

Post autor: Meduza » czw sie 23, 2007 14:19

Gdzieś dostaje się olej do komory spalania, to spalony olej dymi na niebiesko. Mierz kompresje najlepiej. Jeśli by była w normie to poszukamy dalej. Bywa, że niemiec wymieniał oleje na stacjach benzynowych, gdzie nie wiadomo co mu wlewali (byle taniej) i nie zwracał uwagi na temperaturę oleju w czasie jazdy. Tanie oleje niestety nie powinny przekraczać temperatury 100 kilku stopni C. Takie temperatury niszczą jego właściwości smarujące. A akurat VR6 lubi grzać oleje do wysokich temperatur. No chyba że masz założoną chłodnicę oleju. Sprawdź z przodu pod zderzakiem, jeśli jest założona w odpowiednim miejscu. I napisz co udało ci sie ustalić.


Dzięki

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » czw sie 23, 2007 15:10

jesli chodzi o wciskanie pedału do podłogi i duszenie sie to podobno przewody WN nalezało by wymienic(tak słyszałem)ale powodów napewno moze byc tysiac ale jak podaje jeden z nich



Meduza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:09
Lokalizacja: Francja (jeszcze)

Post autor: Meduza » czw sie 23, 2007 15:15

A tu kolega dobrze radzi. Przewody powinny być w dobrym stanie. Jak kupować to najlepiej takie które też nadają sie do instalacji gazowych. Są lutowane najczęściej.


Dzięki

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 286 gości