Przerywa w czasie przyspieszenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przerywa w czasie przyspieszenia
Witam w moim mk4 1.9tdi przy przyspieszaniu czasami tak przerwie jak by sie pusicilo lekko pedal gazu- a trzymam w deche. i pozniej juz normalnie wszystko, co to moze byc??
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 09:44 przez concord19, łącznie zmieniany 1 raz.
concord19,
zobacz tu problem podobny , niewiem czy powod ten sam ale bez logow trudno bedzie powiedziechttp://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=117426
zobacz tu problem podobny , niewiem czy powod ten sam ale bez logow trudno bedzie powiedziechttp://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=117426
pozdr.
voss
voss
odepnij wtyczkę ze skrzyni biegów i zobacz jak będzie ..... u mnie na 4 i 5 biegu do 2000obr strasznie przerywało coś , tak jakby co chwilę nie podawał paliwa ( nie było to szarpanie , tylko przerywanie ) .... winny był nastawnik , po wyczyszczeniu jest extravoss pisze:Witam w moim mk4 1.9tdi przy przyspieszaniu czasami tak przerwie jak by sie pusicilo lekko pedal gazu- a trzymam w deche. i pozniej juz normalnie wszystko, co to moze byc??
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 10:49 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
raczej malo prawdopodobne w MKIV - jeszcze sie z tym nie spotkalemdamcio151 pisze:odepnij wtyczkę ze skrzyni biegów i zobacz jak będzie ..... u mnie na 4 i 5 biegu do 2000obr strasznie przerywało coś , tak jakby co chwilę nie podawał paliwa ( nie było to szarpanie , tylko przerywanie ) .... winny był nastawnik , po wyczyszczeniu jest extra
poza tym co za 1.9 TDI tam siedzi? bo do wrozek nie nalezymy podaj oznaczenie silnika i rok auta to cos sie wymysli
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Może przycina się sztanga przy turbinie, tzn najpierw przeładowuje później za bardzo ściąga ciśnienie (więc tnie dawkę), czyli mamy spadek mocy, a potem uzyskuje zadane ciśnienie i już spadków mocy do końca przyspieszania nie ma?
Trzebaby zrobić logi.
Trzebaby zrobić logi.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości