to lipaossol pisze:Na pewno pompa! Wogole nie podaje ropy!
nie wiem czy podejdzieossol pisze:Od ASV bedzie lepsza??
czy to bedzie pompa od ASV , czy AFN , czy 1z to i tak najlepsze byłyby wtryski od ASVossol pisze:i wtedy tez wtryski od ASV tak??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
to lipaossol pisze:Na pewno pompa! Wogole nie podaje ropy!
nie wiem czy podejdzieossol pisze:Od ASV bedzie lepsza??
czy to bedzie pompa od ASV , czy AFN , czy 1z to i tak najlepsze byłyby wtryski od ASVossol pisze:i wtedy tez wtryski od ASV tak??
AHF to 110 KMmarcin999 pisze:Poza tym autko jest z 2001 roku silnik chyba AHF czy jakos tak
no tak to ten, cos mi sie pomerdało.damcio151 pisze:ALH
jak znajdziesz 110 to bierz jak 90 też bierz ... po chipie będziesz miał ponad 110 , a te silniki zniosą bez problemu 140-150marcin999 pisze:no tak to ten, cos mi sie pomerdało.
Wlasciwie to te same silniki 90 i 110. wiec jak 90 po chipe bedzie mialo powiedzmy 120 to chyba nic sie nie stanie.
ja narazie mam 64 i tez jakos daje rade wiec 90 to i tak bylby kosmos;p
MKIIITomuSzagi pisze:Proszę jeszcze raz - które z wymienianych silników pracują na pompach, a które na pompowtryskach?!?
dokładnieTomuSzagi pisze:eśli dobrze rozumiem to oznaczenie 'VP' oznacza pompę, a 'PD' pompowtryski?!?
ASV jest najlepszym silnikiem VP , różni się pewnie kilkoma podzespołami , ale jak znajdziesz AHF w dobrym stanie to bierzTomuSzagi pisze:Z Twoich postów wynika, że najlepiej brać (jak się znajdzie oczywiście) w 110 ASV - czym się różni od niego 110 AHF ???
silniki VP są sprawdzonymi i niezawodnymi jednostkamiTomuSzagi pisze:To jak to w końcu jest, tzn jak Ty uważasz. Lepiej 110 na pompie, czy 130 na pompowtryskach?!? Generalnie na forach wszyscy polecają te starsze silniki a jako główny argument podają cenę naprawy takiego silnika 'PD' Faktycznie są tak waryjne?!?
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 132 gości