Gaśnie na wolnych obrotach.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
No ja może tez opisze jak wyglądała moja historia
A więc jakiś czas temu miałem to samo ... silnika nie dało się odpalić bez dodania gazu i po wciśnięciu sprzęgła gasł. Ale, że odkryłem to wieczorem postanowiłem iść do domu i pomajstrować nad ranem. Rano poszedłem do garażu i pierwsze co to stwierdziłem, że jeszcze raz spróbuje go odpalić ...... o dziwo zadziałał byłem w 7 niebie bo myślałem, że to chwilowy wybryk Dwa dni temu niestety znowu się stało i tym razem samo się nie chce naprawić
Proszę, pomóżcie mi bo jestem kompletnie spłukany i nie mogę sobie pozwolić na mechaników (a z drugiej strony lubię grzebać przy tym samemu )
A więc jakiś czas temu miałem to samo ... silnika nie dało się odpalić bez dodania gazu i po wciśnięciu sprzęgła gasł. Ale, że odkryłem to wieczorem postanowiłem iść do domu i pomajstrować nad ranem. Rano poszedłem do garażu i pierwsze co to stwierdziłem, że jeszcze raz spróbuje go odpalić ...... o dziwo zadziałał byłem w 7 niebie bo myślałem, że to chwilowy wybryk Dwa dni temu niestety znowu się stało i tym razem samo się nie chce naprawić
Proszę, pomóżcie mi bo jestem kompletnie spłukany i nie mogę sobie pozwolić na mechaników (a z drugiej strony lubię grzebać przy tym samemu )
Zapraszam również na stronę Audi Klub Iława = www.Audi.Ilawa.pl
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
http://www.ruddies.business.t-online.de/v2e3.htm
http://www.ruddies.business.t-online.de/se2e3vw.htm
na początek zdejm fitr z gaźnika i zobacz jak zachowuję się przepustnica rozruchowa oznaczona nr 10 na 3-ej fotce z drugiego linka.
Zaraz po zapaleniu a właściwie już w trakcie zapalania ma być uchylona na 3-4 mm (ktoś kręci rozrusznikiem a Ty patrzysz na nią. Jeśli stoi pionowo lub całkowicie zamknięta to może być przyczyna, jeśli ma właściwą pozycję będziemy myślć dalej.
http://www.ruddies.business.t-online.de/se2e3vw.htm
na początek zdejm fitr z gaźnika i zobacz jak zachowuję się przepustnica rozruchowa oznaczona nr 10 na 3-ej fotce z drugiego linka.
Zaraz po zapaleniu a właściwie już w trakcie zapalania ma być uchylona na 3-4 mm (ktoś kręci rozrusznikiem a Ty patrzysz na nią. Jeśli stoi pionowo lub całkowicie zamknięta to może być przyczyna, jeśli ma właściwą pozycję będziemy myślć dalej.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Czemu niestety, na zimnym tak ma być, a na ciepłym ma być pionowo. Na ciepłym też gaśnie? Może tylko zwykla regulacja jest potrzebna. Nie masz kogoś w pobliżu ktoby spróbował? Bo oczywiście prawdopodobna jest jakaś awaria, ale skuteczność regulacji trzeba sprawdzić.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
No to ssanie źle działa , to znaczy jest nieskuteczne na zimnym i nie wyłącza się na ciepłym. Blaszka o której pisalismy jest połaczona ze sprężyną bimetalową która ja otwiera w fazie nagrzewania, jest ona pod półokrągłą pokrywką, a drugi element który ją ustawia tuż po odpaleniu do czarny siłownik Pull-down z góry i z przodu gaźnika. Coś z tych rzeczy sie uwaliło.
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 11:24 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Dla mnie sprawa jasna jak kolega Paweł napisał klapka - przepustnica pierwsza nie otwiera sie i tyle. Objawem na zimnym jest to ze aby wszedł w rytm to trzeba trzymac z pół minuty gaz. POtem jest lepiej. Jesli masz zepsuty siłownik ssania mozna go zastapic prostym trikiem. Alke najpierw to sprawdź. A jesli na ciepłym jest źle to możliwe że spadła spręźyna z bolca w srebrnym pojemniku po lewej stronie gaźnika. Jesli jest luźna po zdjęciu obudowy filtra na zimnym silniku to już wiesz że to jest ten kierunek.
Dla mnie sprawa jasna jak kolega Paweł napisał klapka - przepustnica pierwsza nie otwiera sie i tyle. Objawem na zimnym jest to ze aby wszedł w rytm to trzeba trzymac z pół minuty gaz. POtem jest lepiej. Jesli masz zepsuty siłownik ssania mozna go zastapic prostym trikiem. Alke najpierw to sprawdź. A jesli na ciepłym jest źle to możliwe że spadła spręźyna z bolca w srebrnym pojemniku po lewej stronie gaźnika. Jesli jest luźna po zdjęciu obudowy filtra na zimnym silniku to już wiesz że to jest ten kierunek.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Przepraszam panowie ale wprowadziłem was i siebie w błąd !! przepustnica jest lekko otwarta, ale co ciekawsze nie zamyka się ani nie otwiera w całości więc co teraz ?? jestem bliski poddania się może to jakaś bzdura ale sami pewnie wiecie, że pasmo porażek zniechęca i to bardzo
Zapraszam również na stronę Audi Klub Iława = www.Audi.Ilawa.pl
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Wniosek wyglada prosto . Jest zablokowana. Musisz przeczyszcic ja zeby nie było oporów. Chyba ze jest lepsza mozliwosc. Ktos ją specjalnie zablokował w tej pozycji. Sprawdz to .
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Wielkie dzięki panowie ale jedyne co mi przychodzi na myśl to oddanie tego do mechanika a że jeszcze silnik bierze mi olej i to hektolitrami (wychodzi mi to na pierścienie bo w oleju widać malutkie opiłki metalu) więc najprawdopodobniej będę go wymieniał na inny, tzn. tez 1,3 ale z innego auta. Mam na oku silnik za 250zl. Więc pewnie się skusze
Paweł Marek, należy ci się punkcik za te posty bo dużo wyjaśniają
Paweł Marek, należy ci się punkcik za te posty bo dużo wyjaśniają
Zapraszam również na stronę Audi Klub Iława = www.Audi.Ilawa.pl
panowie pomóżcie!!! jest tak mam mk2 z 90r 16 na jednopunktowym wtrysku...i oto ptoblem pierwsze gasł na wolnych obrotach obroty spadały do zera czase przy wyluzowaniu hapowaniu ogulnie też gasł... a wczoraj stanoł na drodze i pupa ... nieche zapalić odczekałem chwile zapalił i zgasł i tak chyba z 4 razy i tak jakoś sie dotalajtałem do domu dziś nie zapali wogule cały czas rozrusznik krenci wydaje sie że łapie ale nie może załapać czasem zapali na chwile i zaraz zgaśnie.... co to może być? pomocy można na gg 1293156
Nie ważne przy czym stoisz ważne jak tym jeździsz!
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 282 gości