a zapytam przy okazji, czemu chcesz już rozbierać silnik ?SouleR pisze:rozbierze sie silnik to przy okazji taka ************ sie zrobi.
[ Dodano: Pon Sie 20, 2007 08:34 ]
to prawda że jak dajesz na maksa to te śruby z góry dociskają pokrywęMAREK ZIELINSKI pisze:NIE ZADNE DO OPORU NIE DO OPORU TYLKO PO TO JEST TAM USTALONA LICZBA SRUB W ODPOWIEDNIEJ ODLEGLOSCI OD SIEBIE ZEBY BYLY ONE DOKRENCANE ODPOWIEDNIMI MOMENTAMI ABY MOMENTY SCISKAJACE USZCZELNIENIE BYLY ODPOWIEDNIO ROZLOZONE I NIE POWODOWALY ZADNYCH NAPREZEN BLOKU LUB POKRYWY PODCZAS PRACY CIEPLNEJ MATERIALU
do dołu a boku się rozchodzą, ale zapewniam Cię też że nie da sie na maksa
bo w jedną chwilę zrywasz gwint, lub pęka Ci śruba w mostku wałka rozrządu
w którym jest ona zamocowana, dlatego jak słusznie piszesz dokręcamy odpowiednim
momentem ale nową śrubę ze starymi i wielokrotnie "używanymi" trzeba uważać
a najlepiej wymienić