Wskaźnik oil press, trójnik potrzebny czy nie?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
montwa9
RED GOLF
RED GOLF
Posty: 417
Rejestracja: śr lut 23, 2005 22:44
Lokalizacja: BIAŁYSTOK-BEDFORD
Kontakt:

Wskaźnik oil press, trójnik potrzebny czy nie?

Post autor: montwa9 » wt sie 21, 2007 14:35

Witam,czcę kupić i zamontować wskaźnik ciśnienia oleju ztej aukcji:

http://www.allegro.pl/item228105018_wsk ... el_au.html

Pytanie czy zamontuję go bez problemu,do silnika 1,9 TDI AFN,czy będę potrzebowała trójnika z tej aukcji:

http://www.allegro.pl/item225620077_tro ... gauge.html

Drugie pytanko gdzie w golfiku umieścić najlepiej dwa wskaźniki?Dostępne są podstawki na słupek i na deskę rozdzielczą,odrazu bym dokupiła.
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.PozdraVWiam. :pub:
Ostatnio zmieniony wt sie 21, 2007 14:46 przez montwa9, łącznie zmieniany 1 raz.


VW KLUB POLSKA #125 FIAT126-FIAT125-GOLF1.4-GOLF1.9TDI-VECTRA2.0-AUDI A4 2.0T

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt sie 21, 2007 14:44

jeśli nie masz w aucie MFA to powinno być wolne miejsce w podstawie filtra - wtedy trójnik nie będzie potrzebny
montwa9 pisze:Drugie pytanko gdzie w golfiku umieścić najlepiej dwa wskaźniki?
ja mam w słupku i to miejsce polecam.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
montwa9
RED GOLF
RED GOLF
Posty: 417
Rejestracja: śr lut 23, 2005 22:44
Lokalizacja: BIAŁYSTOK-BEDFORD
Kontakt:

Post autor: montwa9 » wt sie 21, 2007 14:46

Corvax pisze:jeśli nie masz w aucie MFA to powinno być wolne miejsce w podstawie filtra
akurat mam MFA.


VW KLUB POLSKA #125 FIAT126-FIAT125-GOLF1.4-GOLF1.9TDI-VECTRA2.0-AUDI A4 2.0T

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt sie 21, 2007 14:59

no to masz oba wyjścia na czujniki zajęte - w jednym czujnik ciśnienia, w drugim temp - i teraz istotna sprawa - w moim zestawie czujnik temp oleju miał gwint stożkowy - w podstawie filtra jest normalny - efekt niestety jest taki że to połączenie sie poci. Lepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji będzie trójnik z normalnym gwintem.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
montwa9
RED GOLF
RED GOLF
Posty: 417
Rejestracja: śr lut 23, 2005 22:44
Lokalizacja: BIAŁYSTOK-BEDFORD
Kontakt:

Post autor: montwa9 » wt sie 21, 2007 15:08

Corvax pisze:Lepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji będzie trójnik z normalnym gwintem.
Troszkę nie bardzo się znam na tych gwintach,możesz troszkę bardziej łopatologicznie,czyli taki jak na tej aukcji czy coś innego?


VW KLUB POLSKA #125 FIAT126-FIAT125-GOLF1.4-GOLF1.9TDI-VECTRA2.0-AUDI A4 2.0T

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt sie 21, 2007 19:55

taki jak na aukcji bedzie OK - gwint jest na walcu - czyli przez cała długośc ma taką sama średnice - w przypadku stożka początek ma mniejszą średnice niz otwór w który go wkręcamy a koniec wiekszą - stąd problemy.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
montwa9
RED GOLF
RED GOLF
Posty: 417
Rejestracja: śr lut 23, 2005 22:44
Lokalizacja: BIAŁYSTOK-BEDFORD
Kontakt:

Post autor: montwa9 » wt sie 21, 2007 20:00

taki jak na aukcji bedzie OK
dziękuję Ci serdecznie za pomoc,wszystko co trzeba już wiem :pub:

Temat do zamknięcia.


VW KLUB POLSKA #125 FIAT126-FIAT125-GOLF1.4-GOLF1.9TDI-VECTRA2.0-AUDI A4 2.0T

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pt paź 12, 2007 18:11

Ten trójnik z aukcji jest na gwincie stożkowym. Nie pocą się połączenia?


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 161 gości